
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
4-gwiazdkowy obiekt Sara Resort usytuowany jest przy plaży w miejscowości Koh Rong Sanloem i oferuje odkryty basen, ogród oraz taras. Oferta obiektu obejmuje restaurację, bar oraz prywatną plażę. W wybranych pokojach zapewniono balkon z widokiem na ogród. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono szafę. We wszystkich pokojach w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków, a także bezpłatne WiFi. Z wybranych pokoi roztacza się również widok na morze. Pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i sejf. Na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne, azjatyckie lub wegetariańskie. W miejscowości Koh Rong Sanloem i okolicy Goście obiektu mogą uprawiać rozmaite sporty, takie jak trekking. W pobliżu obiektu Sara Resort znajdują się liczne atrakcje, takie jak Plaża Saracen Bay Beach, Plaża Lazy Beach i Plaża Sunset Beach.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Sara Resort o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, kajakarstwo, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna plaża, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, bilety transportu publicznego, basen bez krawędzi, basen z widokiem, bar przy basenie, brodzik, wino / szampan, sprzęt do badmintona, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, depilacja woskiem, manicure, pedicure, zabiegi na ciało, peeling ciała, body wrapping, udogodnienia spa, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Basen, kamery (bezpiecznie), klimatyzacja w pokoju.
Wady: Brak czajnika, kawy, herbaty, szklanek czy kubków w pokoju. Brak telefonu do kontaktu z recepcją.
Zakwaterowano nas do pokoju z niedziałającą toaletą (była przepychana podczas naszej obecności).
Personel bywał nieuprzejmy, lekceważący; reagował drwiącym śmiechem na prośbę wypłaty kwoty poniżej 100$.
Niedostępna usługa prania - należało szukać alternatywy w okolicy na własną rękę.
Ceny znacznie zawyżane, nieadekwatne i zmieniane w trakcie pobytu (bilet do Ho Chi Minch za 40$ z 5 przesiadkami, kiepskimi busami, 18godzin podróży).
Bardzo niesmaczna kawa do śniadania (rozpuszczalna)."
"Zalety: Obiekt godny polecenia. Super lokalizacja
Wady: Czasami czuć było brzydki odór w okolicach basenu i baru. Może kanalizacja? Łazienki w pokojach mogłyby byc z kabina i odnowione."
"Zalety: Basen świetny. Obsługa bardzo sympatyczna. Jedzenie dobre. Ocean o kilka kroków. Wi-fi dobre. Klimatyzacja w pokoju działała sprawnie.
Wady: Mieliśmy pokój w pawilonie a nie bungalow. Pokój w porządku, ale łazienka pozostawiała trochę do życzenia. Otwarty prysznic, brak wieszaków, zniszczone lustro itp. Może w bungalowach standard jest wyższy."
"Zalety: Domki są całkiem przytulne, o dość prostym standardzie, czyste, działa klimatyzacja. Domki nie są nad samą plażą, tylko trochę w głębi, stoją całkiem blisko siebie, ale oddzielone są zielenią i małymi drzewkami, więc ma się poczucie prywatności. Zaletą miejsca jest restauracja z barem, bardzo przyjazny i pomocny personel. Transfer łódką z promu do hotelu przyjemny i bezproblemowy. Jest też cicho - w pobliżu są hostele, w których siedzą backpackersi i można pójść na imprezę, ale to akurat zaleta, bo tu w nocy jest spokój. Co do samej wyspy - widać, że po covidzie dużo miejsc na wyspie jest nadal zamkniętych lub stoją puste, co wpływa na klimat lekko opuszczonego miejsca. Ta strona wyspy jest lepsza pod względem infrastruktury, jedzenia, łatwości dostania się, a na drugiej przyjemniej jest plażować."
"Zalety: Niestety w tym resort nic
Wady: Obslucha niby miła , lecz jak tylko o coś się poprosiło np popielniczkę to ignorowali. Uwaga na płatności kartą kredytową. Płacąc za kawę na śniadaniu które było w cenie ( lecz podają najtańsza nesface a za kawę normalna treba zapłacić) zabrano mi kartę i kelner nagle zniknął mi z pola widzenia z moją karta dopiero jak zacięłam krzyczeć to zareagował ktoś i oddał mi moja kartę - tak się nie robi w resortach z aspiracja 5 gwiazdek.
Klimatyzacja w pokoju który dostaliśmy nie działała. Zauważyłam to dopiero wieczorem. Pan z recepcji przyszedł i potwierdzi jedynie że nie działa i można jutro się zgłosić do recepcji i polecił by używać przez noc wentylatora. Pokój był bardzo nagrzany przez cały dzień po długiej dyskusji w nocy dostaliśmy inny pokój."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: