
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Zalety: Czysto i przyjemnie. Super lokalizacja - na obrzeżach Jastarni, dzięki czemu plaża pusta i cisza i spokój, a jednocześnie do centrum 10 minut spaceru.
Wady: Nie działał internet w TV - próbowaliśmy kilka razy ale coś było nie tak."
"Zalety: Spokoj, blisko plaza ."
"Zalety: Piękny ogródek, bardzo blisko do morza
Wady: Dosyć daleka odległość do najbliższego sklepu."
"Zalety: Wysoki standard obiektu-pełne wyposażenie w urządzenia AGD i drobne akcesoria. Apartament nowoczesny, dobre Wi-Fi, czysto, zapas ręczników i pościeli. Kilkanaście minut drogą przez las do centrum Jastarni. Wygodny parking, winda i ta magiczna furtka wprost do morza :)
Wady: Brak kapsułek do prania ale to drobiazg."
"Zalety: Czystość, przestrzeń oraz wyposażenie wnętrza"
"Zalety: Nowoczesne, wygodne i czyste apartamenty w świetnej lokalizacji."
"Zalety: Warunki jakościowe mieszkania bardzo dobre, lokalizacja idealna, dostępny parking.
Wady: problem techniczny z klimatyzacją, zbyt małe miejsca parkingowe"
"Zalety: Ładnie urządzone wnętrze, wszystkie potrzebne sprzęty w obiekcie, wygodne łóżko.
Wady: Brak firan- wszystko widać przez okno, brak śniadań."
"Zalety: Bardzo dobra lokalizacja z dobrym dojściem do morza. Widok z panoramicznego okna na las. Dobra kawa w recepcji i ciekawa podręczna biblioteczka - dla mnie dużo interesujących pozycji. Przygotowane miejsca do przechowywania rowerów - zamknięte i otwarte."
"Zalety: Obiekt świetnie zlokalizowany. Do plaży jest mniej niż 100m i nie ma na niej nigdy tłoku bo w okolicy jest tylko jeden inny ośrodek i żadnych domów. Z obiektu niebieskim szlakiem przez las można dojść do Juraty i ten spacer nigdy się nie nudzi.
Standard wykończenia jest bardzo dobry aczkolwiek projektant nie wyczuł co potrzebne jest turystom. Szafy z mnóstwem miejsc na wieszaki ale bez półek, brak wolnych kontaktów w salonie, brak jakiejś komody z szufladami itd. Tak czy siak apartament jest schludny i ładnie wykończony.
Wady: W trakcie rezerwacji nie można wybrać konkretnego apartamentu choć różnią się one bardzo standardem. Potrzebowałem dwóch apartamentów w tym samym budynku więc dokonałem rezerwacji na długo przed przyjazdem. Uzgodniłem telefonicznie, które pokoje zostały nam przypisane, a na maila dostałem ich zdjęcia. Niestety na 2 dni przed przyjazdem (kiedy nie było już możliwe bezpłatne anulowanie) otrzymałem telefon z informacją, że w systemie nastąpił błąd i przypisany do mnie pokój jest niedostępny. Zamiast tego trafiliśmy do pokoju w drugim budynku przez co nasza rodzina była rozdzielona. Dodatkowo standard pokoju zmienił się istotnie - zamiast salonu z 3 oknami skończyło się na jednym oknie i to nie z widokiem na las tylko na budynek obok (będący w budowie) i ruchliwą ulicę. Do tego apartament był mniejszy. Mimo drastycznego pogorszenia standardu obsługa nie widziała w tym żadnego problemu. Nikt się ze mną nie kontaktował ani nie próbował wyjść z klasą z sytuacji. Rozumiem, że błąd może się przydarzyć każdemu ale w obiekcie pretendującym do miana 'premium' zdecydowanie powinien być inaczej rozwiązany,"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: