
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt GRAN TOCORO. RESORT&GLAMPING oferuje ogród, taras oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację, balkon i bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jezioro Kawaguchi – 9,3 km. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. We wszystkich opcjach zakwaterowania znajduje się aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem, gdzie Goście mogą samodzielnie przygotowywać posiłki. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się prywatna łazienka z bidetem, bezpłatnym zestawem kosmetyków, suszarką do włosów i kapciami. Obiekt GRAN TOCORO. RESORT&GLAMPING oferuje wypożyczalnię rowerów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park rozrywki Fuji-Q Highland – 10 km, Fudżi – 30 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Shizuoka, znajduje się 113 km od obiektu GRAN TOCORO. RESORT&GLAMPING.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. When travelling with dogs, please note that an extra charge of JPY 5,000 (tax included) per pet, per night applies. Please note that a maximum of 2 dogs is allowed.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, wanna z hydromasażem / jacuzzi, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), automat z napojami, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, legowisko dla pupila, miski dla pupila, meble ogrodowe, transfer, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: