
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Hotel ZALA położony jest w dzielnicy Kohoku Ward w miejscowości Kikuna i oferuje zakwaterowanie w klimatyzowanych pokojach z telewizorem z płaskim ekranem. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Stadion Nissan (niecały kilometr), Higashiyamata Park ( 8,6 km), Motosumi-Bremen Shopping District ( 8,9 km). Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. We wszystkich pokojach w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z bidetem i suszarką do włosów, a także bezpłatne WiFi. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Personel recepcji służy pomocą przez całą dobę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Yamada Fuji Park – 9,4 km, Grandtree Musashikosugi – 10 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Tokio-Haneda, znajduje się 20 km od obiektu Hotel ZALA.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel ZALA o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
parking, całodobowa recepcja, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, automat z napojami, automat z przekąskami, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, wino / szampan, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: