
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Ten hotel butikowy oferuje zakwaterowanie w pokojach, które zachwycają przytulnym wystrojem. Obiekt dysponuje ogrodem i znajduje się 15 minut jazdy samochodem od centrum miasta Yogyakarta. Do dyspozycji Gości jest odkryty basen, przy którym dostępne są leżaki. Na terenie obiektu znajduje się restauracja oraz całodobowa recepcja. Pokoje w hotelu Rumah Mertua zachwycają jawajskim wystrojem i wyposażone są w telewizor z dostępem do kanałów telewizji satelitarnej oraz meble, które wykonane są z drewna. W łazience znajduje się prysznic z dostępem do ciepłej i zimnej wody. We wszystkich pokojach Goście mogą korzystać z minibaru. Hotel butikowy Rumah Mertua znajduje się 30 minut jazdy samochodem od Świątyni Prambanan oraz 1 godzinę jazdy od Świątyni Borobudur. Na miejscu dostępny jest bezpłatny parking. Personel punktu informacji turystycznej pomaga Gościom w organizacji wycieczek i wynajmie samochodów. Po dniu spędzonym na zwiedzaniu Goście mogą skorzystać z tradycyjnego jawajskiego masażu. Na terenie obiektu dostępna jest usługa pralni. W restauracji w hotelu Rumah Mertua podawane są tradycyjne dania kuchni indonezyjskiej, którymi Goście mogą delektować się w romantycznym ogrodzie. Codziennie rano w lokalu serwowane jest także śniadanie.
Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Obiekt wymaga wpłaty depozytu. Personel obiektu skontaktuje się z Gośćmi w celu przekazania szczegółowych informacji dotyczących płatności.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą Rp 300 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą Rp 300 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, basen, transfer, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: