
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Ośrodek Pita Maha Resort & Spa, z którego roztacza się widok na dolinę Campuhan, usytuowany jest w otoczeniu przyrody i oferuje odkryty basen bez krawędzi oraz przestronne wille z balkonem. Na miejscu wykonywane są relaksujące masaże. Na terenie całego obiektu można korzystać z bezpłatnego WiFi. Klimatyzowane wille kryte są strzechą, a ich wnętrza urządzono w balijskim stylu. Każda willa wyposażona jest w minibar, lodówkę oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Do dyspozycji Gości jest również telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych oraz odtwarzacz CD/DVD. W łazienkach znajduje się bezpłatny zestaw kosmetyków. Uroki miasta Ubud Goście mogą odkrywać wypożyczonym na miejscu rowerem lub samochodem. Zaplecze ośrodka obejmuje także punkt informacji turystycznej i centrum biznesowe. Obiekt dysponuje ponadto biblioteką oraz spa. Ośrodek Pita Maha Resort & Spa zapewnia bezpłatny transfer do centrum miasta Ubud, które oddalone jest o 1,5 km. Małpi las oddalony jest o 3,8 km, a jaskinia Goa Gajah – o 7,7 km.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Pita Maha Resort & Spa o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Podczas zameldowania należy okazać potwierdzenie rezerwacji i kartę kredytową, której użyto do opłacenia rezerwacji. Właścicielem karty powinna być jedna z osób meldujących się w obiekcie. Goście, którzy dokonują płatności przy użyciu karty kredytowej należącej do osoby trzeciej, powinni przed przyjazdem dostarczyć do obiektu następujące dokumenty: - upoważnienie do obciążenia karty podpisane przez jej właściciela, - kserokopię obu stron karty z widocznym podpisem właściciela, - kserokopię paszportu właściciela karty. Dokumenty te należy przesłać pocztą elektroniczną lub faksem. Personel obiektu może skontaktować się z właścicielem karty w celu zweryfikowania danych. W celu zagwarantowania rezerwacji hotel pobiera depozyt. Można go opłacić wyłącznie kartą kredytową. Karty debetowe nie są akceptowane.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 2 lat.
Dzieci 2 lata płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci od lat 2 do lat 11 płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 12 do lat 17 płacą Rp 1 100 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 2 do lat 11 płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 12 lub więcej lat płacą Rp 1 100 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 2 lat.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, kaplica / świątynia, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, zabawki do wody, posiłki dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, bar przy basenie, brodzik, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, fotel do masażu, zajęcia jogi, basen, transfer, piesze wycieczki, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
"Zalety: Hotel jest genialny, położony na zboczu w pięknej dolinie. Mieliśmy domek na skraju kompleksu z własnym basenem, tarasem i leżakami. Widok z tarasu był piękny, położony wśród dzikiej zieleni. Obsługa hotelu była bardzo pomocna i błyskawicznie reagowała każdą potrzebę. Każdy zakątek hotelu wyposażony był w parasolki, które niespodziewanie się bardzo przydały z powodu deszczowego dnia, parasolki można było wziąć ze sobą na spacer poza hotel. Domek w którym przebywaliśmy był ogromny, z łazienką wyposażoną w wannę i prysznic, wielkości nie jednego standardowego hotelowego pokoju. W pokoju niczego nie brakowało, obsługa dostępna pod telefonem 24h/dobę reagowała błyskawicznie. Do hotelu dotarliśmy późno, około północy, zamówiliśmy jedzenie które natychmiast w biegnąc w deszczu dostarczyła nam obsługa. Sam hotel może wydawać się stary, ale jest stale utrzymywany w najlepszej kondycji przez zespół konserwatorów. Chodząc po kompleksie ma się wrażenie że jest się w balijskiej świątyni, a wystrój jest bardzo lokalny. Hotel zapewnia transport z hotelu do centrum Ubud i z powrotem, a także na szlaki trekkingowe.
Wady: W hotelowym barze i restauracji był uszkodzony sufit z którego co chwile odpadały fragmenty tynku."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: