
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Located in close proximity from Soekarno-Hatta International Airport in Jakarta, Kyriad Hotel Airport Jakarta offers modern and comfortable accommodation with an outdoor swimming pool, free WiFi access in the entire property, and free airport shuttle is available every 3 hours from 06:00 until 23:00. It takes about a 15 km drive from the property to the airport and about a 10-minute drive to Tangerang City Hall. Getting to Tangcity Mall will take about 20 minutes by car and Central Jakarta is reachable within a 90-minute drive. Rooms at Kyriad Hotel Airport Jakarta are all air-conditioned and fitted with a wardrobe, a safety deposit box, an electric kettle, a flat-screen cable TV, and a seating area. In each room there is also an en suite bathroom featuring hot or cold shower, slippers, and free toiletries. Guests can also enjoy view of the city or the pool from the room. Other facilities offered at this hotel include an on-site restaurant, a 24-hour front desk, and room service. Laundry, dry cleaning, meeting/banquet facilities, and car hire are also available at additional charges. As for dining option the on-site Serai Restaurant serves western and Asian dishes. Guests can also explore the surrounding area where there is Bambu Oju Restaurant which serves fresh seafood just a 15-minute drive from the hotel. There is also a convenience shop just about a 10-minute walk away. The property is 800 metres from various airline offices, 5 km from Benteng Heritage Museum, 5 km from Pasar Lama Traditional Shopping and Culinary Centre, 5 km from Tangcity Mall, and 10 km from Summarecon Mall Serpong and Lippo Karawaci Mall.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 12 do lat 16 płacą Rp 250 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą Rp 250 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, masaż, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), transfer lotniskowy (bezpłatny), wspólny salon / sala TV, tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, parking dla osób niepełnosprawnych, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, udogodnienia spa, basen, transfer, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Dostęp do personelu medycznego
"Zalety: Lokalizacja blisko lotniska, choć "blisko" jest względne bo jednak 30min na dojazd trzeba liczyć. W restauracji wieczorem bardzo miła obsługa, open bufet od 18:00 z typowymi indonezyjskimi potrawami. Dobra cena.
Wady: Hałaśliwi goście calą noc, błyskający światłami prosto w okna zaparkowany samochód całą noc, bardzo niemiła obsługa przy śniadaniu. Hotel zdecydowanie powinien przejść remont. Czystość była OK, ale zacieki, obdarcia i pomazania nie robiły dobrego wrażenia."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: