
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Jakarta Airport Hotel znajduje się w dzielnicy Cengkareng, w Tangerang, 21 km od Dżakarty. Wszystkie pokoje wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem. Niektóre z nich mieszczą dodatkowo część wypoczynkową. W obiekcie dostępne jest bezpłatne WiFi. Obiekt zapewnia bezpłatny transfer. W budynku działa sklep z pamiątkami. Bintaro oddalone jest od hotelu o 20 km, a Sentul o 49 km. Odległość portu lotniczego Dżakarta-Soekarno-Hattawynosi 1 km.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Jakarta Airport Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 200000 IDR za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 1 roku.
Osoby 12 lub więcej lat płacą Rp 380 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 1 rok.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, dostęp do Internetu, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, pokoje dźwiękoszczelne, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, usługi konsjerża, transfer (bezpłatny), transfer lotniskowy (bezpłatny), wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Maseczki dla gości
"Zalety: Smacznie I zdrowo
Wady: Nic"
"Zalety: Świetnie położony pośrodku terminalu 2, do checkinu kilka minut drogi. Dojście do hotelu dobrze oznaczone, tabliczki z napisem "transit hotel". Trzeba rozróżnić taki sam hotel na terminalu1, aby się nie pomylić bo terminale są dosyć odległe od siebie a SkyTrain nie kursuje. Pokoje duże, wyposażone w lodówkę, czajnik elektryczny i klimatyzację. Łóżko wygodne, okna dobrze wygłuszone, nie słychać samolotów. Śniadanie w formie package podawane do pokoju o dowolnej godzinie ustalonej przez gościa. Do wyboru zestaw amerykański lub indonezyjski.
Wady: Brak gniazdek koło łóżka, pomimo, że jest to w opisie pokoju."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: