
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Boasting a rooftop pool and a 24-hour front desk, The Southern Hotel Surabaya Formerly Ibis Styles Surabaya Jemursari is located a 15-minute drive away from Surabaya Zoo and Rungkut Industrial Estate. Free WiFi access is available throughout. The contemporary rooms are air-conditioned and fitted with a flat-screen cable TV, a seating area and a personal safe. An electric kettle and a desk are also provided. The en suite bathroom comes with a shower, hairdryer and free toiletries. At ibis Styles Surabaya Jemursari guests may approach the friendly staff to arrange for airport transfer at additional charges. A gym and meeting rooms are available. Daily housekeeping is provided for free, while laundry services can be requested at an added fee. A selection of international food can be enjoyed at Restaurant, while refreshing beverages and light meals can be sampled at both Lobby Lounge and Woot Pool Lounge. Galaxy Mall is a 20-minute drive away, while Tunjungan Plaza is a 30-minute drive away. Juanda International Airport can be reached within a 25-minute drive away.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.
W przypadku rezerwacji więcej niż 7 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą Rp 0 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wskazówki dźwiękowe, miejsce na ognisko, udogodnienia spa, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, masaż stóp, masaż całego ciała, fotel do masażu, fitness, basen, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: