
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
2-gwiazdkowy obiekt SPOT ON 93014 Griya Nautika Sukodono usytuowany jest w miejscowości Sidoarjo i oferuje wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Bambusowy pomnik Sharp Bamboo Monument – 21 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Stacja kolejowa Surabaja-Gubeng ( 22 km), Dworzec kolejowy Surabaya Pasar Turi ( 23 km), Czerwony Most w Surabaya ( 25 km). Na miejscu zapewniono bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Pomnik łodzi podwodnej – 21 km. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono współdzieloną łazienkę i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Meczet Ampel – 26 km, Pomnik Jalesveva Jayamahe – Monjaya – 31 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Juanda, znajduje się 15 km od obiektu SPOT ON 93014 Griya Nautika Sukodono.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Please note that all couples must present a marriage certificate upon check-in.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, część przeznaczona dla palących, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: