Hotele - Centralny System rezerwacji Online

Wszystkie hotele pod jednym adresem

Kontakt Polski Polski PL English EN
+48 (22) 492​ 77 77
       Strona główna Hotele Indonezja Hotele Semarang (Java) Quest Hotel Simpang Lima - Semarang By Aston

Twoje kryteria

Kierunek

Data przyjazdu

Data wyjazdu

Typ pokoju

dowolny

Liczba pokoi

pokoi

Znajdź hotel

PAYBACK +1°P za każde 2 zł

Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK

Zobacz na mapie

Hotele w pobliżu

Quest Hotel Simpang Lima - Semarang By Aston ***
(w odległości 0.0 km)
Gumaya Tower Hotel Semarang ****
(w odległości 0.3 km)
Hotel Gajah Mada 100 *
(w odległości 0.3 km)
Gumaya *****
(w odległości 0.3 km)
Airy Gabahan Wotgandul Dalam 1a Semarang **
(w odległości 0.3 km)

Quest Hotel Simpang Lima - Semarang By Aston

Quest Hotel Simpang Lima - Semarang By Aston - standard 3*
50137 Semarang (Java), Jl. Plampitan No 37-39
Dodaj do ulubionychHotel jest w ulubionych
7.7/10
Najtańsza oferta na dzisiaj
${roomType} ${(adultsGt2 ? adults + 'x' : '')} ${(bedsGt2 ? beds + 'x' : '')}
{{if isRestricted}} Brak bezkosztowej anulacji
{{else}} Bezkosztowa anulacja
{{/if}} {{if !breakfastIncluded}} Brak śniadania {{else}} Śniadanie w cenie {{/if}}
${totalPrice}
Rezerwuj

Sprawdź dostępność

Galeria zdjęć (kliknij zdjęcie aby otworzyć galerię)

Quest Hotel Simpang Lima - Semarang By Aston – zdjęcie 1 Quest Hotel Simpang Lima - Semarang By Aston – zdjęcie 2 Quest Hotel Simpang Lima - Semarang By Aston – zdjęcie 3 Quest Hotel Simpang Lima - Semarang By Aston – zdjęcie 4 Quest Hotel Simpang Lima - Semarang By Aston – zdjęcie 5 Quest Hotel Simpang Lima - Semarang By Aston – zdjęcie 6 Quest Hotel Simpang Lima - Semarang By Aston – zdjęcie 7
zamknij
Jak dojechać do hotelu z:

Opis obiektu

Zakwaterowanie

Kompleks Quest Hotel Semarang oferuje przestronne pokoje z balkonem i słynie z doskonałych udogodnień, takich jak duży odkryty basen i taras do opalania. Goście mogą również korzystać z bezpłatnego bezprzewodowego dostępu do Internetu, spa oraz restauracji. Hotel Quest Semarang oddalony jest o 15 minut jazdy od lotniska i 10 minut jazdy od najbliższego dworca kolejowego. Dzielnica biznesowa Simpang Lima oraz chińska dzielnica znajdują się w niewielkiej odległości od hotelu. Oferujące luksus pokoje wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów telewizji kablowej, sejf oraz biurko. Podłogi w pokojach zostały wyłożone drewnem, a z okien rozciąga się widok na miasto lub basen. Restauracja Cosmo serwuje pyszne dania kuchni indonezyjskiej, chińskiej i zachodniej. Napoje serwowane są w barze przy basenie oraz barze w holu. Goście mogą skorzystać z relaksującego masażu w spa oraz z hotelowego centrum biznesowego. Hotel oferuje także usługę konsjerża oraz usługi pralni.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Quest Hotel Simpang Lima - Semarang by ASTON o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 6 do lat 12 płacą Rp 45 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (bezpłatny), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, basen, transfer, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego

Sprawdź dostępność

hotele.pl

  • Hotele
  • Bilety lotnicze
  • Wycieczki
  • Rejsy
  • Ubezpieczenia
  • Dla hoteli
  • Dla firm
Hotele.pl
  • O nas
  • Regulamin serwisu
  • Zmiana / anulacja rezerwacji
  • Rezerwacje grupowe
  • Logowanie
  • Ochrona danych
  • Kontakt
Popularne kierunki
  • Hotele w Polsce
  • Hotele na świecie
  • Berlin
  • Praga
  • Paryż
  • Rzym
Gorące oferty miesiąca
  • The Westin
  • Novotel
  • Marriott
  • Radisson
Popularne miasta
  • Warszawa
  • Kraków
  • Wrocław
  • Poznań
  • Gdańsk
  • Sopot
Infolinia
+48 (22) 492​ 77 77
eTravel
Copyright 2000-2025 © eTravel SA & Hotele.pl All Rights Reserved
* - Koszt połączenia zgodnie z cennikiem operatora.
Zamknij

Zaloguj

zapomniałem hasła

Rejestracja

Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in:

  • możliwość szybszego dokonywania rezerwacji,
  • dostęp w pierwszej kolejności do ofert specjalnych i promocji,
  • możliwość przeglądania swoich opinii o hotelach,
  • dostęp do pełnej historii swoich rezerwacji,
  • możliwość wydrukowania faktur VAT
Zarejestruj

Trwa ładowanie...

Schowek