
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt POOTHALI HOMESTAY oferuje restaurację, ogród, wspólny salon i taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Thaikadappuram Beach – 1,4 km. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Do dyspozycji Gości jest w pełni wyposażona prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. W obiekcie działa wypożyczalnia rowerów i wypożyczalnia samochodów. Okolica jest popularna wśród miłośników jazdy na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w Kasaragodzie – 36 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kannur, znajduje się 80 km od obiektu POOTHALI HOMESTAY.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości INR 5000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, ogród, taras, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, zajęcia jogi, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: