Hotele - Centralny System rezerwacji Online

Wszystkie hotele pod jednym adresem

Kontakt Polski Polski PL English EN
+48 (22) 492​ 77 77
       Strona główna Hotele Indie Hotele Mandrem Avalon Inn

Twoje kryteria

Kierunek

Data przyjazdu

Data wyjazdu

Typ pokoju

dowolny

Liczba pokoi

pokoi

Znajdź hotel

PAYBACK +1°P za każde 2 zł

Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK

Zobacz na mapie

Hotele w pobliżu

Avalon Inn
(w odległości 0.0 km)
Avalon Inn
(w odległości 0.0 km)
Aarya Boulevard ***
(w odległości 0.1 km)
Aarya Boulevard ***
(w odległości 0.1 km)
Aarya Boulevard ***
(w odległości 0.1 km)

Avalon Inn

Avalon Inn - standard 0*
403527 Mandrem, 364 Asvewada, Near Mandrem Church
Dodaj do ulubionychHotel jest w ulubionych
9.1/10
Najtańsza oferta na dzisiaj
${roomType} ${(adultsGt2 ? adults + 'x' : '')} ${(bedsGt2 ? beds + 'x' : '')}
{{if isRestricted}} Brak bezkosztowej anulacji
{{else}} Bezkosztowa anulacja
{{/if}} {{if !breakfastIncluded}} Brak śniadania {{else}} Śniadanie w cenie {{/if}}
${totalPrice}
Rezerwuj

Sprawdź dostępność

Galeria zdjęć (kliknij zdjęcie aby otworzyć galerię)

Avalon Inn – zdjęcie 1 Avalon Inn – zdjęcie 2 Avalon Inn – zdjęcie 3 Avalon Inn – zdjęcie 4 Avalon Inn – zdjęcie 5 Avalon Inn – zdjęcie 6 Avalon Inn – zdjęcie 7
zamknij
Jak dojechać do hotelu z:

Opis obiektu

Zakwaterowanie

Obiekt Avalon Inn znajduje się na obrzeżach miejscowości Mandrem w północnej części wyspy Goa i oferuje bungalowy oraz domki z widokiem na ogród. Obiekt znajduje się 5 minut spacerem od plaży Mandrem. Obiekt Avalon Inn położony jest 5 km od plaży Morjim i 17 km od dworca kolejowego Pernem. Lotnisko Goa oddalone jest o około 60 km. Pokoje w willi oferują wentylator, łazienkę z zestawem kosmetyków oraz w pełni wyposażoną kuchnię. Do dyspozycji Gości obiektu Avalon Inn jest sejf. Obiekt oferuje wypożyczalnię samochodów i skuterów, a za dodatkową opłatą dostępny jest transfer lotniskowy. Obiekt Avalon codziennie serwuje zdrowe wegetariańskie śniadanie.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Avalon Inn o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. A daily housekeeping service is provided. Please note that linens and bath towels are changed every three days. Please note that guests who stay for more than 10 nights are required to pay a booking deposit of 50% of the total booking amount to secure the reservation. Staff will contact guests with payment instructions. Please note that for domestic travellers payment can be done via NEFT transfer and for international travellers the payment can be done via Transferwise.com. The payment instructions will be shared by the property.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.

Udogodnienia

parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, biuro informacji turystycznej, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, zajęcia jogi, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości

Sprawdź dostępność

hotele.pl

  • Hotele
  • Bilety lotnicze
  • Wycieczki
  • Rejsy
  • Ubezpieczenia
  • Dla hoteli
  • Dla firm
Hotele.pl
  • O nas
  • Regulamin serwisu
  • Zmiana / anulacja rezerwacji
  • Rezerwacje grupowe
  • Logowanie
  • Ochrona danych
  • Kontakt
Popularne kierunki
  • Hotele w Polsce
  • Hotele na świecie
  • Berlin
  • Praga
  • Paryż
  • Rzym
Gorące oferty miesiąca
  • The Westin
  • Novotel
  • Marriott
  • Radisson
Popularne miasta
  • Warszawa
  • Kraków
  • Wrocław
  • Poznań
  • Gdańsk
  • Sopot
Infolinia
+48 (22) 492​ 77 77
eTravel
Copyright 2000-2025 © eTravel SA & Hotele.pl All Rights Reserved
* - Koszt połączenia zgodnie z cennikiem operatora.
Zamknij

Zaloguj

zapomniałem hasła

Rejestracja

Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in:

  • możliwość szybszego dokonywania rezerwacji,
  • dostęp w pierwszej kolejności do ofert specjalnych i promocji,
  • możliwość przeglądania swoich opinii o hotelach,
  • dostęp do pełnej historii swoich rezerwacji,
  • możliwość wydrukowania faktur VAT
Zarejestruj

Trwa ładowanie...

Schowek