
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt MOUNTAINSHACK, położony w miejscowości Manāli, oferuje restaurację oraz widok na góry. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Hidimba Devi – 24 km, Himalayan Nyinmapa Tibetan Buddhist Monastery – 21 km. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking. Niektóre opcje zakwaterowania wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W wybranych opcjach zapewniono też kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym płytą kuchenną, a także prywatną łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Codziennie na miejscu serwowane jest śniadanie azjatyckie. Podczas pobytu Goście mogą odprężyć się w ogrodzie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Circuit House – 23 km, Manu Temple – 24 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bhuntar, znajduje się 29 km od obiektu MOUNTAINSHACK. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
parking, restauracja, obsługa pokoju, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, WiFi, pokoje dla alergików, bezpłatne WiFi, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do badmintona, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, szatnia / przebieralnia, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: