
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Hotel Aalishan Aashiyana, usytuowany w miejscowości Manāli, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Hidimba Devi – 5,3 km. Oferta obiektu obejmuje przechowalnię bagażu oraz restaurację. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. Personel służy także pomocą w organizacji wycieczek. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Każdą opcję zakwaterowania wyposażono w czajnik. Niektóre opcje zakwaterowania mają również balkon, a z innych roztacza się widok na ogród. Wszystkie pokoje wyposażone są w lodówkę. Codziennie rano na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu lub à la carte. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Circuit House – 4,2 km, Himalayan Nyinmapa Tibetan Buddhist Monastery – 4,3 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bhuntar, znajduje się 53 km od obiektu Hotel Aalishan Aashiyana.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, pokoje dla alergików, część przeznaczona dla palących, klub nocny / DJ, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), zamykane szafki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, parking w garażu, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: