
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt GRG Trippy Turtle Manali, usytuowany w miejscowości Manāli, oferuje bezpłatne rowery, bezpłatny prywatny parking oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Hidimba Devi – 1 km. Oferta obiektu obejmuje całodobową recepcję. Na miejscu znajduje się również restauracja. Obiekt położony jest 300 m od centrum miejscowości. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Circuit House – 400 m. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w szafę i telewizor. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono część wypoczynkową. W obiekcie serwowane jest śniadanie à la carte lub kontynentalne. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Himalayan Nyinmapa Tibetan Buddhist Monastery – niecały kilometr, Manu Temple – 2 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bhuntar, znajduje się 50 km od obiektu GRG Trippy Turtle Manali.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, pokoje dla alergików, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zamykane szafki, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, bilety transportu publicznego, owoce, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: