
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
4-gwiazdkowy obiekt Echor Himalayan Heights Manali znajduje się w miejscowości Manāli. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Hidimba Devi – 6 km, Himalayan Nyinmapa Tibetan Buddhist Monastery – 4,7 km. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz restaurację. Na miejscu dostępny jest odkryty basen oraz bezpłatny prywatny parking. Goście mogą też korzystać z bezpłatnego WiFi. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono biurko, prywatną łazienkę, telewizor z płaskim ekranem, pościel, ręczniki oraz balkon z widokiem na góry. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono patio, a z wybranych opcji zakwaterowania roztacza się widok na basen. Pokoje wyposażone są w szafę i czajnik. Codziennie serwowane jest śniadanie w formie bufetu, à la carte lub wegetariańskie. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i hindi, służy pomocą w zaplanowaniu pobytu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Circuit House – 4,8 km, Manu Temple – 6,6 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bhuntar, znajduje się 53 km od obiektu Echor Himalayan Heights Manali.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, karaoke, pokoje dźwiękoszczelne, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, prasa do spodni, wieczorne rozrywki, tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: