
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt De Vivendi Resorts with 35000 Sqft Open Lawn with BBQ, usytuowany w miejscowości Manāli, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Hidimba Devi – 5 km. Oferta obiektu obejmuje stanowisko informacji turystycznej oraz restaurację. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono balkon z widokiem na góry. W każdym pokoju znajduje się prywatna łazienka z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w biurko i telewizor z płaskim ekranem. Na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu, kontynentalne lub wegetariańskie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Himalayan Nyinmapa Tibetan Buddhist Monastery – 3,7 km, Circuit House – 3,9 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bhuntar, znajduje się 52 km od obiektu De Vivendi Resorts with 35000 Sqft Open Lawn with BBQ.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, parking w garażu, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, fitness, transfer, piesze wycieczki, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: