
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Aastha and Hasti Cottage znajduje się w miejscowości Manāli i zapewnia ogród, wspólny salon oraz wspólną kuchnię. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Hidimba Devi – 7,6 km. Oferta pensjonatu B&B obejmuje bezpłatny prywatny parking oraz obsługę pokoju. W pensjonacie B&B do dyspozycji Gości przygotowano część wypoczynkową oraz kuchnię z lodówką. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych. W pensjonacie B&B zapewniono ręczniki i pościel. W obiekcie serwowane jest śniadanie à la carte lub wegetariańskie. Na terenie obiektu Aastha and Hasti Cottage znajduje się taras słoneczny. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Himalayan Nyinmapa Tibetan Buddhist Monastery – 5,2 km, Circuit House – 6,5 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bhuntar, znajduje się 50 km od obiektu Aastha and Hasti Cottage.
Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, taras słoneczny, transfer (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, posiłki dla dzieci, bilety transportu publicznego, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: