
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Hotel TamilNadu, Madurai II, usytuowany w miejscowości Maduraj, oferuje bar oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Meenakshi – 2,9 km. Oferta obiektu obejmuje usługę konsjerża oraz restaurację. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne Wi-Fi we wszystkich pomieszczeniach.
W prywatnej łazience zapewniono bidet i bezpłatny zestaw kosmetyków. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości jest również balkon oraz prywatna łazienka.
Odległość ważnych miejsc od obiektu: Vaigai River – 2,8 km, Tirumalai Nayakkar Palace – 3,3 km. Lotnisko Lotnisko Madurai znajduje się 15 km od obiektu.Ważna informacja
Warunki
Minimalny wiek rezerwującego (lat): 18
Możliwy pobyt ze zwierzętami: Nie
OgólnePokoje rodzinne
Sejf
Klimatyzacja
Część przeznaczona dla palących
Wi-Fi dostępne w całym obiekcieUsługiObsługa pokoju
Zaplecze bankietowe / konferencyjne
Całodobowa recepcja
Transfer lotniskowy
Ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie
Obiady na wynos
Wypożyczalnia samochodów
Biuro informacji turystycznej
Faks / ksero
Przechowalnia bagażu
Usługi konsjerża
Indywidualne zameldowanie / wymeldowanie
Transfer (dodatkowa opłata)
Transfer lotniskowy (dodatkowa opłata)
Zamykane szafki
Codzienne sprzątanie
TransferPosiłki i napojeRestauracja
BarInternetDostęp do Internetu
Wi-Fi
Bezpłatne Wi-FiOkolicaMeble ogrodoweParkingParking
Bezpłatny parking
Parking na miejscu
Prywatny parkingTransportBilety transportu publicznego
Transfer z lotniska
Transfer na lotniskoUsługi recepcjiMożliwe wystawienie fakturyBezpieczeństwoCałodobowa ochrona
System alarmowy
Czujnik dymu
Monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych
Monitoring wokół obiektu
GaśniceUsługi/urządzenia dotyczące bezpieczeństwaPersonel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne
Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte
W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk
Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości
Apteczki pierwszej pomocy są dostępne
Dostęp do personelu medycznego
Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Maseczki dla gościDystans społecznyBezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie
Płatności bezgotówkowe są możliwe
Zasady dystansu społecznego są przestrzeganeSprzątanie i dezynfekcjaUżywane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa
Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych
Pokoje są dezynfekowane między pobytami
Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości
Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą
Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytuBezpieczeństwo dotyczące żywności i napojówW miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego
Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości
Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji
Pojemniki na śniadanie na wynos
Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: