
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
3-gwiazdkowy obiekt Flagship Krishna Guest House znajduje się w miejscowości Lucknow. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Uniwersytet Lucknow – 13 km, Centrum kongresowe Indira Gandhi Pratishthan – 4,9 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak wspólna kuchnia, obsługa pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Odległość ważnych miejsc od hotelu: Park Ambedkar – 6,6 km, Stadion wielofunkcyjny KD Singh Stadium – 11 km. Wszystkie opcje zakwaterowania w obiekcie mają prywatną łazienkę z bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz wyposażone są w telewizor i klimatyzację. W niektórych opcjach zakwaterowania znajduje się również część wypoczynkowa. Personel recepcji, który posługuje się językiem angielskim i hindi, chętnie udzieli informacji na temat okolicy. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Lucknow Junction – 13 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Lucknow, znajduje się 20 km od obiektu Flagship Krishna Guest House.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Łóżeczka dziecięce nie są dostępne.
Dodatkowe łóżka nie są dostępne.
obsługa pokoju, całodobowa recepcja, centrum biznesowe, dostęp do Internetu, przechowalnia bagażu, WiFi, bezpłatne WiFi, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólna kuchnia, codzienne sprzątanie, WiFi dostępne w całym obiekcie, całodobowa ochrona, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: