
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Fezinn Hotel - Best Wayanad Hotel in 2024, usytuowany w miejscowości Kozhikode, oferuje centrum fitness, bezpłatny prywatny parking oraz ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wodospad Thusharagiri – 8,8 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak usługa konsjerża i stanowisko informacji turystycznej. Personel służy także pomocą w wymianie walut. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje wyposażone w biurko, czajnik, minibar, sejf oraz telewizor z płaskim ekranem. W każdym pokoju zapewniono też prywatną łazienkę z prysznicem. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Codziennie na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu. 4-gwiazdkowy obiekt Fezinn Hotel - Best Wayanad Hotel in 2024 oferuje kryty basen. Okolica jest popularna wśród miłośników jazdy na rowerze. W obiekcie działa wypożyczalnia samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Punkt widokowy Lakkidi – 13 km, Jezioro Pookode – 18 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Calicut, znajduje się 57 km od obiektu Fezinn Hotel - Best Wayanad Hotel in 2024.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, zamykane szafki, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, basen na dachu, basen bez krawędzi, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, fitness, basen, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: