Hotele - Centralny System rezerwacji Online

Wszystkie hotele pod jednym adresem

Kontakt Polski Polski PL English EN
+48 (22) 492​ 77 77
       Strona główna Hotele Indie Hotele Katra Holiday Inn Katra Vaishno Devi, An Ihg Hotel

Twoje kryteria

Kierunek

Data przyjazdu

Data wyjazdu

Typ pokoju

dowolny

Liczba pokoi

pokoi

Znajdź hotel

PAYBACK +1°P za każde 2 zł

Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK

Zobacz na mapie

Hotele w pobliżu

Holiday Inn Katra Vaishno Devi ****
(w odległości 0.0 km)
Holiday Inn Katra Vaishno Devi, An Ihg H ***
(w odległości 0.0 km)
Oyo 38202 Om Kripa Residency ***
(w odległości 0.1 km)
Dolphin ***
(w odległości 0.1 km)
Hotel Dolphin ***
(w odległości 0.1 km)

Holiday Inn Katra Vaishno Devi, An Ihg Hotel

Holiday Inn Katra Vaishno Devi, An Ihg Hotel - standard 4*
182301 Katra, Rlda Plot, Katra Railway Station Road, Reasi
Dodaj do ulubionychHotel jest w ulubionych
8.1/10
Najtańsza oferta na dzisiaj
${roomType} ${(adultsGt2 ? adults + 'x' : '')} ${(bedsGt2 ? beds + 'x' : '')}
{{if isRestricted}} Brak bezkosztowej anulacji
{{else}} Bezkosztowa anulacja
{{/if}} {{if !breakfastIncluded}} Brak śniadania {{else}} Śniadanie w cenie {{/if}}
${totalPrice}
Rezerwuj

Sprawdź dostępność

Galeria zdjęć (kliknij zdjęcie aby otworzyć galerię)

Holiday Inn Katra Vaishno Devi, An Ihg Hotel – zdjęcie 1 Holiday Inn Katra Vaishno Devi, An Ihg Hotel – zdjęcie 2 Holiday Inn Katra Vaishno Devi, An Ihg Hotel – zdjęcie 3 Holiday Inn Katra Vaishno Devi, An Ihg Hotel – zdjęcie 4 Holiday Inn Katra Vaishno Devi, An Ihg Hotel – zdjęcie 5 Holiday Inn Katra Vaishno Devi, An Ihg Hotel – zdjęcie 6 Holiday Inn Katra Vaishno Devi, An Ihg Hotel – zdjęcie 7
zamknij
Jak dojechać do hotelu z:

Opis obiektu

Zakwaterowanie

Obiekt Holiday Inn Katra Vaishno Devi, an IHG Hotel, usytuowany w miejscowości Katra, oferuje centrum fitness oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Vaishno Devi – 2,9 km. Oferta obiektu obejmuje usługę opieki nad dziećmi oraz restaurację. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. Personel służy także pomocą w wymianie walut. Na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu, kontynentalne lub pełne angielskie/irlandzkie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy Dżammu Tawi – 47 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Dżammu, znajduje się 47 km od obiektu Holiday Inn Katra Vaishno Devi, an IHG Hotel.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, winda, sejf, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, zamykane szafki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, owoce, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, wskazówki dla niewidomych wyczuwalne w dotyku, wskazówki dźwiękowe, miejsce na ognisko, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości

Sprawdź dostępność

hotele.pl

  • Hotele
  • Bilety lotnicze
  • Wycieczki
  • Rejsy
  • Ubezpieczenia
  • Dla hoteli
  • Dla firm
Hotele.pl
  • O nas
  • Regulamin serwisu
  • Zmiana / anulacja rezerwacji
  • Rezerwacje grupowe
  • Logowanie
  • Ochrona danych
  • Kontakt
Popularne kierunki
  • Hotele w Polsce
  • Hotele na świecie
  • Berlin
  • Praga
  • Paryż
  • Rzym
Gorące oferty miesiąca
  • The Westin
  • Novotel
  • Marriott
  • Radisson
Popularne miasta
  • Warszawa
  • Kraków
  • Wrocław
  • Poznań
  • Gdańsk
  • Sopot
Infolinia
+48 (22) 492​ 77 77
eTravel
Copyright 2000-2025 © eTravel SA & Hotele.pl All Rights Reserved
* - Koszt połączenia zgodnie z cennikiem operatora.
Zamknij

Zaloguj

zapomniałem hasła

Rejestracja

Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in:

  • możliwość szybszego dokonywania rezerwacji,
  • dostęp w pierwszej kolejności do ofert specjalnych i promocji,
  • możliwość przeglądania swoich opinii o hotelach,
  • dostęp do pełnej historii swoich rezerwacji,
  • możliwość wydrukowania faktur VAT
Zarejestruj

Trwa ładowanie...

Schowek