
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Mahout Resort Wayanad - An Experiential Jungle Stay with Waterfall oferuje restaurację, ogród, taras i kort do tenisa. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kanthanpara Waterfalls – 14 km. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi. Niektóre opcje zakwaterowania mają balkon lub patio z widokiem na góry lub widokiem na jezioro. Obiekt dysponuje placem zabaw. Na miejscu znajduje się bezpłatny prywatny parking, centrum biznesowe i całodobowa recepcja. W obiekcie Goście mogą grać w tenisa stołowego. Okolica cieszy się popularnością wśród miłośników trekkingu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Góra Chembra – 16 km, Wodospad Soochipara – 18 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Calicut, znajduje się 94 km od obiektu Mahout Resort Wayanad - An Experiential Jungle Stay with Waterfall.
Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, kort tenisowy, ogród, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pokoje rodzinne, pokój gier, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, zjeżdżalnia wodna, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, owoce, sprzęt do badmintona, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, transfer, piesze wycieczki, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: