
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Trimurti Home położony jest w miejscowości Kalgha i oferuje ogród, wspólny salon, taras, a także widok na góry. Obiekt zapewnia pościel i ręczniki za dodatkową opłatą. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania narciarstwa i jazdy na rowerze. Obiekt zapewnia też wypożyczalnię sprzętu narciarskiego oraz punkt sprzedaży karnetów narciarskich. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bhuntar, znajduje się 49 km od obiektu Trimurti Home. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
obsługa pokoju, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, narciarstwo, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, jazda konna, przechowalnia bagażu, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), wypożyczalnia sprzętu narciarskiego na miejscu, punkt sprzedaży karnetów narciarskich, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, łaźnia na świeżym powietrzu, gry planszowe / puzzle, bilety transportu publicznego, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, zajęcia jogi, transfer, galerie sztuki, stand-up, wieczór filmowy, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: