
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Golden guest house położony jest w miejscowości Jaisalmer i oferuje ogród, taras oraz bar. Na miejscu zapewniono też bezpłatne WiFi, a Goście mogą podziwiać widok na miasto. Oferta pensjonatu B&B obejmuje bezpłatny prywatny parking oraz wspólną kuchnię. W pensjonacie B&B znajduje się telewizor z płaskim ekranem. W pensjonacie B&B zapewniono ręczniki i pościel. Codziennie serwowane jest śniadanie amerykańskie lub wegetariańskie. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku angielskim i hindi, zawsze chętnie służą pomocą. Na terenie obiektu Golden guest house znajduje się park wodny. W pobliżu obiektu Golden guest house znajdują się liczne atrakcje, takie jak Fort Jaisalmer, Lake Gadisar i Haweli Salim Singh-ki. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Jaisalmer, znajduje się 4 km od obiektu Golden guest house.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Bar jest nieczynny od pt. 29 wrz. 2023 do sob. 30 wrz. 2023
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, masaż, biuro informacji turystycznej, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, bankomat na terenie obiektu, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólna kuchnia, park wodny, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, owoce, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fotel do masażu, zajęcia jogi, wieczór filmowy, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), monitoring wokół obiektu, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: