
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
4-gwiazdkowy obiekt RRR Hotel usytuowany jest w miejscowości Dharamsala i oferuje ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion HPCA – 7,9 km. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono szafę, prywatną łazienkę, telewizor z płaskim ekranem, pościel, ręczniki oraz taras z widokiem na miasto. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono balkon, a z niektórych opcji zakwaterowania roztacza się widok na ogród. Każdego ranka na miejscu serwowane jest śniadanie wegetariańskie. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kangra, znajduje się 18 km od obiektu RRR Hotel. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 17 lat.
zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, Wi-Fi, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), dostawa artykułów spożywczych, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, płatne WiFi, bramki zabezpieczające dla dzieci, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, transfer, wycieczki rowerowe, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: