
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
3-gwiazdkowy obiekt FabHotel Symphony Grand znajduje się w miejscowości Ahmadabad. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Aśrama Gandhiego w Sabarmati – 13 km, Uczelnia Indian Institute of Management – 18 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Stadion Sardar Patel ( 18 km), Jezioro Kankaria ( 8,6 km), Dworzec kolejowy w Ahmadabadzie ( 8,8 km). Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi. Każdego ranka serwowane jest śniadanie à la carte lub wegetariańskie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Manek Chowk – 9,4 km, Nehru Bridge – 11 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Sardar Vallabhbhai Patel International, znajduje się 10 km od obiektu FabHotel Symphony Grand.
parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, sprzęt do grillowania, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, owoce, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: