
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Set in a 15th-century building, Prinsenhof offers individually decorated rooms. It features the Prinsenhof Gardens, a renaissance-style courtyard with a landscaped rose and herb garden. The modern rooms at Prinsenhof include a seating area with a flat-screen TV. A minibar with complimentary drinks and snacks and an Nespresso machine are in each. Some have wooden-beamed ceilings, while others offer views of the garden or Martini Tower. A breakfast buffet can be enjoyed in the Brasserie, which is set in a former church and features stained-glass windows and opens onto a terrace. Restaurant Nassau serves fine dining specialties. The Martini Tower is less than 5 minutes’ walk from Prinsenhof. The Groninger Museum of Modern Art and Groningen Railway Station are about 20 minutes’ walk away.
Restaurant Nassau: nieczynne od nd. 04 sie. 2024 do sob. 31 sie. 2024 Please note that Valet Parking is also possible for EUR 35 per day. Please note that the drive-through height of this property is 1.90 metres.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (konieczna jest rezerwacja) w cenie 35 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci do 11 lat płacą € 25 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 12 lub więcej lat płacą € 50 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, winda, sejf, usługa parkingowego, obiady na wynos, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, prywatny parking, posiłki dla dzieci, parking w garażu, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: