
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
This newly built, traditional hotel is set at Vitsa’s entrance in central Zagori. It features a traditional breakfast, stone-paved courtyard and rooms with fireplace.
All regional-style rooms are spacious and bright. Each has en suite bathroom and also features heating and TV.
The friendly service, warm interiors and a fireplace complete the traditional Greek experience.Ważna informacjaPlease note that the fireplace can be used on request and at an extra charge.
It is mandatory upon check in for every guest to show that they either have a very recent prior to arrival negative PCR test result or a Covid-19 Vaccination certificate.W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie.
Warunki
Minimalny wiek rezerwującego (lat): 18
Możliwy pobyt ze zwierzętami: Nie
OgólnePokoje dla niepalących
Pokoje rodzinne
Sejf
Ogrzewanie
Całkowity zakaz palenia
Część przeznaczona dla palących
Wi-Fi dostępne w całym obiekcieRekreacjaKajakarstwo
Piesze wycieczki
Jazda konna
Lekcje gotowaniaUsługiCałodobowa recepcja
Pralnia
Obiady na wynos
Wypożyczalnia samochodów
Biuro informacji turystycznej
Faks / ksero
Przechowalnia bagażu
Indywidualne zameldowanie / wymeldowanie
Wspólna część rekreacyjna / sala TV
Codzienne sprzątaniePosiłki i napojeRestauracja
Bar
Specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie)
Wino / szampan
Owoce
Kawiarnia na miejscuInternetDostęp do Internetu
Wi-Fi
Bezpłatne Wi-FiOkolicaOgród
Taras
Taras słoneczny
Meble ogrodoweParkingParking
Bezpłatny parking
Parking na miejscu
Prywatny parking
Parking przy ulicyUsługi recepcjiMożliwe wystawienie fakturyBezpieczeństwoDostęp za pomocą kluczy
Monitoring wokół obiektu
GaśniceUsługi/urządzenia dotyczące bezpieczeństwaPersonel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne
Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte
W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk
Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości
Apteczki pierwszej pomocy są dostępne
Dostęp do personelu medycznego
Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Maseczki dla gościDystans społecznyPłatności bezgotówkowe są możliwe
Zasady dystansu społecznego są przestrzeganeSprzątanie i dezynfekcjaUżywane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa
Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych
Pokoje są dezynfekowane między pobytami
Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości
Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytuBezpieczeństwo dotyczące żywności i napojówW miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego
Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości
Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji
Pojemniki na śniadanie na wynos
Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: