
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Anthousa znajduje się na wyspie Samos, 10 minut spacerem od centrum miejscowości Vathy i 1 km od plaży Gogou. Na miejscu działa bar przekąskowy. Obiekt oferuje klimatyzowane pokoje z umeblowanym balkonem i bezpłatnym WiFi. W odległości 200 metrów od obiektu znajduje się wiele sklepów i restauracji. Wszystkie pokoje zostały urządzone w prostym stylu i dysponują telewizorem z płaskim ekranem. W każdym pokoju znajduje się także łazienka z bezpłatnym zestawem kosmetyków. Niektóre pokoje oferują widok na Morze Egejskie i przystań w miejscowości Samos. Port w Samos znajduje się 300 metrów od hotelu. Odległość od lotniska Samos wynosi 15 km. Miejscowość Pitagorio jest oddalona o 12 km, a miejscowość Kokkari – o 10 km.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Anthousa o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. Miejsca parkingowe przydzielane są w zależności od dostępności. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Obiekt usytuowany jest w dzielnicy mieszkaniowej, w związku z czym Goście proszeni są o zachowanie ciszy. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Okazanie negatywnego wyniku testu PCR na koronawirusa (COVID-19) jest obowiązkowe, aby zameldować się w tym obiekcie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
pokoje dla niepalących, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólny salon / sala TV, tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: customer service"
"Zalety: Bardzo sympatyczny oraz uczynny gospodarz. Wychodzi na przeciw oczekiwaniom. Widać, że lubi swoją pracę i miejsce. Rozwiązuje problemy podpowiada gdzie iść , co zwiedzić, gdzie dobrze zjeść :) Bardzo smaczne śniadania, świeże i przygotowane na poczekaniu . Dziękujemy !!!
Wady: W zasadzie nie ma :)"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: