Hotele - Centralny System rezerwacji Online

Wszystkie hotele pod jednym adresem

Kontakt Polski Polski PL English EN
+48 (22) 492​ 77 77
       Strona główna Hotele Polska Hotele Gdynia Witawa93

Twoje kryteria

Kierunek

Data przyjazdu

Data wyjazdu

Typ pokoju

dowolny

Liczba pokoi

pokoi

Znajdź hotel

PAYBACK +1°P za każde 2 zł

Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK

Zobacz na mapie

Hotele w pobliżu

Niska 1a
(w odległości 0.0 km)
Apartament Witawa 22
(w odległości 0.1 km)
"Zalety: Polecam, bardzo przestronne mieszkanie dodatkowym atutem miejsce postojowe na auto w podziemnym garażu Wady: Bardzo dobry kontakt z obiektem, wszystkie udogodnienia" ~Aneta
41 Apart
(w odległości 0.1 km)
"Zalety: Bliskość sklepów,restauracji,atrakcji Wady: Niewygodna kanapa, widoczne braki w utrzymaniu czystości. Brak parkingu" ~Klaudia
Apartament Serenity 103
(w odległości 0.1 km)
"Zalety: Widok z balkonu, przyjazne otoczenie i sąsiedzi, blisko galeria i sklepy Wady: Beznadziejna kanapa w salonie. Niewygodna podczas spania. Musieliśmy materace z kanapy zdjąć i spać na podłodze. Spanie w salonie odradzam. I brak dużego lustra. Ograniczona ilość sztućców, talerzy. Na tą ilość co jest nie potrzebna zmywarka." ~Grzech
Apartament Morski
(w odległości 0.1 km)

Witawa93

Witawa93 - standard 0*
81-646 Gdynia, Niska 1f/93
Dodaj do ulubionychHotel jest w ulubionych
8.0/10 15 opinii
Najtańsza oferta na dzisiaj
${roomType} ${(adultsGt2 ? adults + 'x' : '')} ${(bedsGt2 ? beds + 'x' : '')}
{{if isRestricted}} Brak bezkosztowej anulacji
{{else}} Bezkosztowa anulacja
{{/if}} {{if !breakfastIncluded}} Brak śniadania {{else}} Śniadanie w cenie {{/if}}
${totalPrice}
Rezerwuj

Sprawdź dostępność

Galeria zdjęć (kliknij zdjęcie aby otworzyć galerię)

Witawa93 – zdjęcie 1 Witawa93 – zdjęcie 2 Witawa93 – zdjęcie 3 Witawa93 – zdjęcie 4 Witawa93 – zdjęcie 5 Witawa93 – zdjęcie 6 Witawa93 – zdjęcie 7
zamknij
Jak dojechać do hotelu z:

Opis obiektu

Zakwaterowanie

Obiekt witawa93 oferuje patio oraz widok na morze. Do dyspozycji Gości jest również czajnik. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ulica Świętojańska – około 3,5 km. Ten obiekt zapewnia bezpłatne WiFi. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Stadion Miejski w Gdyni ( 2 km). W apartamencie zapewniono balkon, 1 sypialnię, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i piekarnik, a także 1 łazienkę z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na miasto. Na terenie obiektu witawa93 znajduje się plac zabaw. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec PKP Gdynia Główna – 3,9 km, Centrum handlowe Batory – 4,1 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 21 km od obiektu witawa93.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 30 PLN za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, piesze wycieczki, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, część przeznaczona dla palących, sklep na miejscu, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, dostęp dla wózków inwalidzkich, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu

Opinie użytkowników Hotele.pl

10.00/10
12.08.2023
Zobacz szczegóły
Szczegóły

"Zalety: Całe mieszkanie piękne, widok z balkonu przepiękny ❤️ polecam serdecznie ❤️" ~Magdalena

5.00/10
28.08.2022
Zobacz szczegóły
Szczegóły

"Zalety: Myślę, że nie wrocimy
Wady: Mieliśmy wrażenie, że ktoś przychodził do mieszkania hak nas tam nie było." ~Marek

10.00/10
04.08.2022
Zobacz szczegóły
Szczegóły

"Zalety: Mieszkanie absolutnie cudowne, komfortowe, z duszą.. Widok zapiera dech w piersiach i pozostawia z niedosytem. Dla rodziny, dla pary, słowem dla każdego. Polecamy z całego serca." ~Cholewa

1.00/10
03.07.2022
Zobacz szczegóły
Szczegóły

"Zalety: Dobre wyposażenie mieszkania, duża przestrzeń, ładny widok.
Wady: Po wejściu do mieszkania, pierwsze co rzuciło się w oczy, to wszechobecny bród. Na podłodze piach, duża ilość sierści, włosy, okruchy. Oprócz tego wszędzie na podłodze widoczne były stare, zaschnięte plamy. Na stole i blacie kuchennym plamy i okruchy po wcześniejszych mieszkańcach. Kuchenka indukcyjna brudna, ukurzona i pokryta sierścią. Fronty mebli kuchennych oraz front lodówki pokryte zaschniętymi plamami. Przed użyciem jakichkolwiek naczyń kuchennych (sztućców, szklanek, kubków, patelni itp.) trzeba było je umyć. W kubku zamkniętym w szafce dało się znaleźć kurz i sierść. Na świeżo przygotowanej pościeli również znajdowała się sierść. Ogólny stan mieszkania oceniam jako obrzydliwy. Skontaktowaliśmy się w tej sprawie z włascicielką mieszkania. Otrzymaliśmy rekompensatę w formie darmowego parkingu, która w żaden sposób nie była odpowiedzią na nasze oczekiwania, ponieważ mieszkanie nie nadawało się do tego, żeby w nim mieszkać. Ostatecznie do mieszkania przyszła pani sprzątająca i nieudolnie próbowała doprowadzić mieszkanie do użytku. Niestety Pani podeszła niechętnie do sprzątania mieszkania. Choć było to dla nas niekomfortowe musiałyśmy pokazywać Pani co, gdzie i w jaki sposób trzeba sprzątnąć. Być może na ten stan rzeczy wpływał fakt, że stan fizyczny pani sprzątającej był zastanawiający. Pani traciła równowagę stając na kabel od odkurzacza, sprzątała mieszkanie w okularach korekcyjnych i przeciwsłonecznych jednocześnie, a spod okularów widoczne było podbite oko. Uznaliśmy, że jej dalsza praca nie ma sensu i posprzątaliśmy sami. Drugiego dnia pobytu zepsuła się spłuczka od toalety. Po zgłoszeniu usterki do właścicielki mieszkania ta oznajmiła, ze możemy spuszczać wodę garnkiem lub wynieść się z mieszkania, bez zaproponowania alternatywy noclegu, ani zwrotu pieniędzy za cały pobyt. Rozumiemy, że zdarzają się różne sytuacje, ale zachowanie ze strony właściciela w tym przypadku było niedopuszczalne." ~Emilia

8.00/10
15.08.2021
Zobacz szczegóły
Szczegóły

"Zalety: Największym atutem mieszkania jest łoże w oknach i przepiękny widok. Książki w biblioteczce w pokoju też całkiem przyjemne.
Wady: Dla mnie największym problemem był zamknięty jeden pokój na klucz i bardzo ciasny balkon, oraz "echo" w mieszkaniu, bo metraż bardzo duży a w mieszkaniu dość pusto. Niekomfortowy był również brak zasłon, rolet w oknach w salonie. No i czystość mieszkania.. hmm." ~Jola

Pokaż wszystkie opinie
Sprawdź dostępność

hotele.pl

  • Hotele
  • Bilety lotnicze
  • Wycieczki
  • Rejsy
  • Ubezpieczenia
  • Dla hoteli
  • Dla firm
Hotele.pl
  • O nas
  • Regulamin serwisu
  • Zmiana / anulacja rezerwacji
  • Rezerwacje grupowe
  • Logowanie
  • Ochrona danych
  • Kontakt
Popularne kierunki
  • Hotele w Polsce
  • Hotele na świecie
  • Berlin
  • Praga
  • Paryż
  • Rzym
Gorące oferty miesiąca
  • The Westin
  • Novotel
  • Marriott
  • Radisson
Popularne miasta
  • Warszawa
  • Kraków
  • Wrocław
  • Poznań
  • Gdańsk
  • Sopot
Infolinia
+48 (22) 492​ 77 77
eTravel
Copyright 2000-2025 © eTravel SA & Hotele.pl All Rights Reserved
* - Koszt połączenia zgodnie z cennikiem operatora.
Zamknij

Zaloguj

zapomniałem hasła

Rejestracja

Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in:

  • możliwość szybszego dokonywania rezerwacji,
  • dostęp w pierwszej kolejności do ofert specjalnych i promocji,
  • możliwość przeglądania swoich opinii o hotelach,
  • dostęp do pełnej historii swoich rezerwacji,
  • możliwość wydrukowania faktur VAT
Zarejestruj

Trwa ładowanie...

Schowek