
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Gdynia Centrum Apartament przy Promenadzie by Renters położony jest w dzielnicy Śródmieście w miejscowości Gdynia. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża miejska w Gdyni – niecały kilometr, Plaża Redłowska – 1,9 km, Ulica Świętojańska – 200 m. Oferta apartamentu obejmuje bezpłatny prywatny parking, całodobową recepcję oraz bezpłatne WiFi. W apartamencie zapewniono 2 sypialnie, 1 łazienkę, pościel, ręczniki, jadalnię oraz aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem. Do dyspozycji Gości jest także telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych oraz balkon z widokiem na miasto. W pobliżu obiektu Gdynia Centrum Apartament przy Promenadzie by Renters znajdują się liczne atrakcje, takie jak Centrum handlowe Batory, Dworzec PKP Gdynia Główna i Skwer Kościuszki. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 25 km od obiektu Gdynia Centrum Apartament przy Promenadzie by Renters.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą 50 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji
"Wady: Niestety ulicą, przy której znajduje się obiekt całe noce wracała młodzież z imprez bardzo głośno rozmawiając co powodowało problemy ze spaniem (było gorąco i okna były otwarte). Myślę, że w chłodniejszym okresie tego problemu by nie było."
"Zalety: Piękne przestronne i stylowo urządzone mieszkanie z wygodnymi łóżkami. Przestrzeń i komfort.
Wady: Apartament nie leży przy żadnej promenadzie co oznacza, że nazwa może wprowadzać w błąd jeśli nie sprawdzi się dokładnie lokalizacji. Utrudniony kontakt z obsługą bo wyłącznie na maila. Brak możliwości rozmowy utrudnia zgłoszenie czegokolwiek. Odpowiedź szybka ale brak konkretów. Prowadziłam żenującą korespondencję w sprawie papieru toaletowego ponieważ na 4 dni pobytu dla trzech osób zostawiono 2 średniej wielkości rolki oraz 2 zestawy miniaturek kosmetyków ( szamponu i żelu) i jedno mydełko wielkości pudełka od zapałek przy czym o połowę cieńsze. Pal licho kosmetyki bo większość chyba zabiera ze sobą swoje a i dokupienie nie stanowi problemu. Gorzej z papierem bo ten sprzedawany jest w większości po 10-12 rolek! Otrzymałam informację, że nie ma możliwości uzupełnienia bo zgodnie z polityką firmy przysługuje tylko taki "starter". Poza tym w kuchni po dwie saszetki kawy, herbaty i cukru oraz pieprzu moc, za to ani grama soli. A zatem tzw starter- nie wiedzieć czemu- nie uwzględnia ilości osób w apartamencie! Płacimy za trzech, czterech gości ale kawy napije się tylko dwóch. I nie chodzi tu wcale o kawę ale o brak logiki!!!
Poza tym płyta kuchenna była niedomyta (z białym nalotem po mokrym myciu) a na balkonie nieuprzątnięta kupka śmieci po zamieceniu. Niby detale ale psują odbiór. Mimo tego pobyt bardzo udany bo to były szczegóły, które nie miały wpływu na całość. Warto jednak uświadomić firmie że na ocenę standardu wpływ mają właśnie detale a można go podnieść zmieniając np " politykę starterów"."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: