
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Apartment Awanport Gdynia Żeromskiego by Renters znajduje się w miejscowości Gdynia i oferuje bezpłatne WiFi, bezpłatny prywatny parking oraz widok na miasto. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża miejska w Gdyni – niecały kilometr. Każda opcja zakwaterowania ma balkon i wyposażona jest w telewizor z płaskim ekranem oraz pralkę. We wszystkich opcjach znajduje się aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką, jak również część wypoczynkowa z rozkładaną sofą oraz prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Wyposażenie obejmuje także zmywarkę, piekarnik, mikrofalówkę, ekspres do kawy i czajnik. W pobliżu obiektu Apartment Awanport Gdynia Żeromskiego by Renters znajdują się liczne atrakcje, takie jak Skwer Kościuszki, Centrum handlowe Batory i Przystań jachtowa Marina Gdynia. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 26 km od obiektu Apartment Awanport Gdynia Żeromskiego by Renters.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
Wi-Fi jest dostępne w niektórych pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą 50 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, sklep na miejscu, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji
"Zalety: Bardzo ładny, czysty i w pełni wyposażony apartament. Świetna lokalizacja! Wszędzie można dojść w kilka/kilkanaście minut. Pod blokiem niesamowita piekarnia (polecam chleb z czekoladą, śliwką i espresso), na rogu Żabka, a za rogiem restauracja z pyszną i tanią kuchnią domową. Kilkanaście minut spacerkiem do morza i do portu. Rewelacja. Szczerze polecam.
Wady: Brakowało mi jedynie kuchenki mikrofalowej"
"Zalety: Bardzo dobra lokalizacja, blisko od plaży, głównych ulic, dużo restauracji w pobliżu, apteki, sklepy, atrakcje turystyczne w zasięgu ręki
Wady: Nie pamiętam czy była informacja o ograniczeniach miejsca parkingowego a dokładnie maksymalnej wysokości auta, otrzymaliśmy je dzień przed zameldowaniem. Klienci z wysokim autami np SUV mogą się rozczarować."
"Zalety: Apartament super, wyposażenie kuchni exstra, lokalizacja bardzo dobra, wszędzie blisko jeśli tylko będziemy mieli okazję to napewno odwiedzimy to miejsce😊 bo Gdynię to na pewno. Muszę jeszcze dodać że materac w sypialni mega wygodny choć twardy😁
Wady: Nic nie było takiego na co można by narzekać."
"Zalety: Czystość, cisza, lokalizacja, przepyszne świeże pieczywo zaraz przy wejściu do klatki."
"Zalety: Podobała mi się lokalizacja,cicho,spokojnie i blisko do plaży oraz do centrum miasta.Lokalizacja jak najbardziej na plus🙂
Wady: Nie podobało mi się zameldowanie bezkontaktowe.Zrobiłam rezerwację bezzwrotną(robiłam ją pierwszy raz więc,byłam laikiem w tej sprawie) i pomimo,że do zakwaterowania zostało 2 godziny,nikt nie raczył napisać meila lub zadzwonić,abym zrobiła przelew za opłatę klimatyczną (bo z konta pobrało mi kwotę pomniejszoną o opłatę klimatyczną),którą jak wynikało z wcześniejszego meila mogłam zapłacić w obiekcie i taki miałam zamiar.Zadzwoniłam więc z niepkojem ,że nie otrzymuję żadnych wskazówek dotyczących zameldowanial(ok.13.00,a zameldowanie od 15.00 w tym obiekcie )na podany we wcześniejszym meilu nr telefonu i na szczęście odebrał bardzo miły chłopak, który mnie poinformował ,abym sprawdziła srzynkę spam i wypełniła dane oraz zrobiła przelew za tę opłatę klimatyczną ,bo inaczej nie prześlą mi dalszych wskazówek dotyczących zameldowania a moja rezerwacja zostanie anulowana.Gdybym nie miała aplikacji bankowej w telefonie to nie mogłabym zrobić tego przelewu za opłatę klimatyczną bo byłam już w Gdyni,,więc moja rezerwacja zostałaby anulowana bezzwrotnie i za 17zł(opłata klimatyczna) straciłabym 2600(za 2 noclegi dla 3 osób w tym jedna niby gratis bo dziecko 14 lat).Jeszcze do tego,garaże na platformach gdzie wyższe samochody się nie mieszczą .U mnie na szczęście było normalne miejsce parkingowe,ale nie wiadomo na jakie się trafi bo nie ma żadnych informacji przy zamawianiu apartamentu.Mój stres i nerwy sięgnęły zenitu.Na szczęście wszystko udało się pomyślnie ,ale "niesmak"pozostał☹️.Uważam ,że w tej sytuacji gdy nie było tej pełnej wpłaty,(opłaty klimatycznej 17zł)powinnam być wprost"atakowana"meilami z informacją aby jak najszybciej dokonać tej wpłaty,bo w obiekcie nie można jej zapłacić ponieważ nie ma tam nikogo oprócz pana,który siedzi tam tylko w dni robocze-chyba na ochronie."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: