
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Résidence HIBISCUS 5 étoiles oferuje odkryty basen, ogród oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację, balkon i bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Plage de Montabo Zéphir – 1,1 km. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Każdą opcję zakwaterowania wyposażono w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Do dyspozycji Gości jest jadalnia, kuchnia z doskonałym wyposażeniem, prywatna łazienka z prysznicem i suszarką do włosów, a także taras z widokiem na ogród. Wyposażenie obejmuje również lodówkę, mikrofalówkę, płytę kuchenną i ekspres do kawy. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Plage de Montjoly – 2,1 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kajenna-Rochambeu, znajduje się 19 km od obiektu Résidence HIBISCUS 5 étoiles.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 300 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, basen ze słoną wodą, leżaki lub krzesełka plażowe, basen, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: