
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel ibis Paris Pantin Eglise usytuowany jest w odległości 20 metrów od stacji metra Église de Pantin. Obiekt ten oferuje klimatyzowane pokoje oraz bezpłatne WiFi w całym budynku. W recepcji dostępne są sejfy. Pokoje w hotelu ibis Paris Pantin Eglise są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych. Na Gości czeka prywatna łazienka z wanną lub prysznicem. Codziennie serwowane jest śniadanie w formie bufetu obejmujące słodkie i słone potrawy, w tym jajka, sałatkę owocową, jogurty i soki. Oferowane są także wypieki z hotelowej piekarni, świeże magdalenki oraz owoce i gorące napoje na wynos. Oprócz standardowego śniadania dostępne jest także lekkie śniadanie podawane od godziny 04:00. Na terenie hotelu ibis mieści się również bar otwarty w godzinach 12:00–00:00. Metrem (linia 5) można dojechać bezpośrednio do dworców kolejowych Gare du Nord i Gare de l'Est. Edukacyjny obiekt Parc de la Villette i sala koncertowa Zénith de Paris są oddalone od hotelu tylko o 10 minut spacerem.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. Okazanie negatywnego wyniku testu PCR na koronawirusa (COVID-19) jest obowiązkowe, aby zameldować się w tym obiekcie. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 100 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Dzieciom do 12. roku życia przysługuje zniżka na śniadanie.
W przypadku rezerwacji więcej niż 7 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 13 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, tylko dla dorosłych, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, kawiarnia na miejscu, piesze wycieczki, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego
"Zalety: wpozadku jedzienie
Wady: zgłaszałem usterkę do recepcji z ogrzewaniem trzykrotnie, nikt nie zrobił nic. przez cztery noce było tak zimno ze spaliśmy w ubraniu. nie powino tak byc."
"Zalety: nic
Wady: obsługa ktora kompetnie nie odpisuje na wiadomości i nie udziela odpowiedzi na pytania"
"Zalety: Lokalizacja super
Wady: Skromny hotel, ale wystarczająco wygodny do spędzenia nocy"
"Zalety: Nic
Wady: Hotel nie widział płatności, konieczna kolejna płatność kartą za pokój, 100 zł w plecy za przewalutowania, nie chcieli pomóc, zero znajomości angielskiego, brak podstawowych sprzętów typu mydło, toaleta w słabym standardzie, klimatyzacja nie działała,okna nieszczelne, budziły autobusy z pętli pod oknem."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: