
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt The Peninsula Manila położony jest w Manili, w centralnej dzielnicy biznesowej Makati, 1 km od centrum handlowego Glorietta i 1,3 km od centrum handlowego Greenbelt Mall. Obiekt oferuje odkryty basen, 8 lokali gastronomicznych i spa. W całym obiekcie można bezpłatnie korzystać z WiFi. Pokoje są klimatyzowane oraz wyposażone w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych oraz sejf. Z okien roztacza się widok na miasto. Pozostałe udogodnienia obejmują zestaw do parzenia kawy i herbaty, minibar oraz czajnik elektryczny. W łazience dostępna jest suszarka do włosów, wanna lub prysznic oraz bezpłatny zestaw kosmetyków. Niektóre pokoje dysponują częścią dzienną i jadalnią. Restauracja Escolta serwuje dania kuchni międzynarodowej w formie bufetu, a lokal Spices oferuje dania kuchni azjatyckiej. Z jego okien roztacza się widok na ogród. Doskonałym miejscem na podwieczorek i skosztowanie rozmaitych wypieków jest lokal The Lobby. Hotelowa restauracja Old Manila zaprasza na wyśmienite potrawy. W lokalach Salon de Ning lub The Bar można zamówić wyszukane koktajle. W lokalu The Peninsula Boutique dostępne są kanapki i czekoladki. Bar przy basenie serwuje orzeźwiające posiłki na świeżym powietrzu. Obiekt oferuje także obsługę pokoju. Na miejscu Goście mogą poćwiczyć w siłowni, zrelaksować się w saunie i skorzystać z usług salonu fryzjerskiego. W The Peninsula Spa Goście panuje spokojna atmosfera i są dostępne zabiegi inspirowane orientalnymi, ajurwedyjskimi oraz europejskimi tradycjami. W obiekcie mieści się ponadto sklep z pamiątkami i klub dla dzieci. Za dodatkową opłatą personel może zorganizować transfer lotniskowy, a personel całodobowej recepcji i konsjerż chętnie pomogą Gościom o dowolnej porze dnia. Na miejscu znajduje się bankomat i kantor wymiany walut, a także bezpłatny parking. Obiekt jest zlokalizowany 10 minut jazdy od centrum handlowego Century City Mall i 15 minut jazdy samochodem od centrum handlowego Power Plant Mall. Na międzynarodowe lotnisko w Manili można dojechać w 30 minut.
Please note that prepayment before arrival is required. The property will contact you with instructions after booking. Reservation may be cancelled if the prepayment has not been made within the indicated days after booking. Individuals of all ages may check-in. Fully vaccinated guests shall present their vaccination cards upon check-in, unvaccinated or partially vaccinated guests are required to present the results of a negative RT-PCR Swab or RT-PCR Saliva Test taken not more than 48 hours before check-in. No RT PCR test required for minors below 18 years old. 1. Stay Safe App- the hotel contact tracing system must be accomplished by all guest. 2. Valid Identification card must be presented upon check in 3. Guests are required to wear masks in public spaces within the hotel.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, sauna, centrum fitness, ogród, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, klub nocny / DJ, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, zamykane szafki, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, sala zabaw, posiłki dla dzieci, parking w garażu, bar przy basenie, brodzik, wino / szampan, owoce, wózki dziecięce, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, makijaż, zabiegi na włosy, manicure, pedicure, strzyżenie, koloryzacja włosów, układanie włosów, zabiegi na ciało, peeling ciała, body wrapping, terapia światłem, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, fitness, zajęcia jogi, zajęcia fitness, trener personalny, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, transfer, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: