
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Studio 2nd FL with Balcony across Terminal 3 Airport położony jest w miejscowości Manila. Oferuje on basen, ogród, taras, bezpłatne WiFi, a także widok na miasto. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Każda opcja zakwaterowania ma balkon i wyposażona jest w telewizor z płaskim ekranem oraz pralkę. We wszystkich opcjach znajduje się kuchnia z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką, jak również część wypoczynkowa z rozkładaną sofą oraz prywatna łazienka z bidetem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Obiekt zapewnia pościel i ręczniki za dodatkową opłatą. Obiekt Studio 2nd FL with Balcony across Terminal 3 Airport oferuje plac zabaw. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Newport Mall – 600 m, Hala widowiskowa Mall of Asia Arena – 5 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Manila, znajduje się 8 km od obiektu Studio 2nd FL with Balcony across Terminal 3 Airport.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do PHP 1500 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, fryzjer / salon piękności, dostęp do Internetu, winda, plac zabaw dla dzieci, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, plac zabaw, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, mały basen, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na piknik, basen dla dzieci, wieczór filmowy, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: