"Zalety: Zdecydowanie nie polecam!
1 gwiazdka na booking to i tak za dużo.
Niezgodność z opisem, zdjęciami, niedopuszczalne podejście obsługi do klienta, naruszenie własności prywatnej, brud, karaluchy.
Apartament został zarezerwowany na 5 osób dorosłych + roczne dziecko. Dostaliśmy informację, że jest możliwość szybszego zameldowania o godzinie 13:00 zamiast o 15:00.
W środku zastaliśmy zepsutą,brudną sofę (nienadającą się do spania nawet przez jedną osobę) brak materaca dodatkowego, który miał być przeznaczony dla 5tej osoby.
Brak ręczników, pościeli w kompletnej ilości zgodnej z rezerwacją na booking.
Skontaktowaliśmy się z JANNET - jedyny dostępny kontakt możliwy przez WhatsApp ze wszystkich podanych w obiekcie z zapytaniem dlaczego umożliwili szybszy check-in pomimo, że apartament nie został wyposażony w niezbędne przybory zgodnie z rezerwacją oraz z prośbą o naprawę/wymianę wspomnianej wcześniej sofy. Mieliśmy czekać na kogoś z obsługi aby sprawdził w czym tkwi problem.
Po godzinie od zgłoszenia pojawił się technik oraz pomoc.
Według technika sofa była sprawna pomimo,że część z niej była sklejona taśmą naprawczą. Otrzymaliśmy również materac a raczej brudny, duży kawałek pianki o grubości około 4 cm.
Kategorycznie nie zgodziliśmy się na taki serwis.
Ponowne próby skontaktowania się z przełożoną obsługi nie były proste, przestała odbierać nasze połączenia.
Dopiero po kilkunastu próbach dodzwonienia się do JANNET z innych numerów telefonu odebrała z odpowiedzą, że nie ma możliwości wymiany sofy oraz to my nie potrafimy jej prawidłowo rozłożyć, reszta rozmowy przebiegła w nerwowej atmosferze. Całkowity brak szacunku, zrozumienia oraz chęci pomocy. Po zażądaniu przez nas akceptacji na zwrot kosztów ze względu na brak zgodności z rezerwacją uznała, że mają czas na przygotowanie do 3PM. O 3:20PM ponownie pojawiły się osoby z obsługi - tym razem z normalnym materacem oraz kuriozalną sofą przypominającą poduszkę-materac (brudna, poplamiona o niepokojącym zapachu).
Wady: Ponownie nie otrzymaliśmy kompletu pościeli oraz ręczników. Po kolejnych 20 minutach znów pojawił się ktoś z obsługi tym razem z dwoma ręcznikami i obrzydliwie brudnym kocem - ponownie niekompletne względem już chyba 5 prośby i informacji o braku zgodności z rezerwacją.
Wystosowaliśmy prośbę o dostarczenie odpowiednich rzeczy tym razem z informacją, że chcemy opuścić apartament aby coś zjeść i w końcu odpocząć. Nie wiem co u obsługi oznacza, że wrócą szybko, jednak po kolejnych 30 minutach nikogo nie było..
Napisaliśmy do JANNET z informacją o wyjściu z apartamentu, braku możliwości zastania kogoś w środku co jest równoznaczne z BRAKIEM NASZEJ ZGODY NA WEJŚCIE DO ŚRODKA oraz prośbą o wysłanie zdjęć rzeczy nim je odbierzemy w celu potwierdzenia. Zdjęć nie było, za to po powrocie do apartamentu okazało się, że ktoś w nim był i przyniósł komplet pościeli.
Dla niej nasza wiadomość była równoznaczna ze zgodą choć nie powinna.
Straciliśmy 3,5 godziny na próbę kontaktu, nieskuteczne rozwiązanie problemu. Byliśmy zmuszeni wykupić dodatkowy apartament od innego właściciela.
Opryskliwość, naruszenie granic prywatności, brak zaangażowania i chęci rozwiązania problemu, ogólna niechęć do osoby wynajmującej przez obsługę wyższego szczebla (osoby przynoszące ręcznik czy materac nie rozumieją zbyt dużo i nie mają wpływu na sytuację).
Złożyliśmy zażalenie do platformy booking.com oraz prośbę o weryfikację aby kolejne osoby nie musiały przeżywać tego co my.
Ze względu na ograniczenia znaków opinia musiała zostać rozdzielona na + i - obiektu mimo, że + nie było żadnych." ~Łukasz