Hotele - Centralny System rezerwacji Online

Wszystkie hotele pod jednym adresem

Kontakt Polski Polski PL English EN
+48 (22) 492​ 77 77
       Strona główna Hotele Filipiny Hotele Manila Century Spire Makati

Twoje kryteria

Kierunek

Data przyjazdu

Data wyjazdu

Typ pokoju

dowolny

Liczba pokoi

pokoi

Znajdź hotel

PAYBACK +1°P za każde 2 zł

Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK

Zobacz na mapie

Hotele w pobliżu

Milano Residences - Studio Room With Balcony
(w odległości 0.0 km)
Gramercy Residences Apartments
(w odległości 0.0 km)
Kaiyana Home Rentals
(w odległości 0.1 km)
The Gramercy Residences
(w odległości 0.1 km)
"Zalety: Zdecydowanie nie polecam! 1 gwiazdka na booking to i tak za dużo. Niezgodność z opisem, zdjęciami, niedopuszczalne podejście obsługi do klienta, naruszenie własności prywatnej, brud, karaluchy. Apartament został zarezerwowany na 5 osób dorosłych + roczne dziecko. Dostaliśmy informację, że jest możliwość szybszego zameldowania o godzinie 13:00 zamiast o 15:00. W środku zastaliśmy zepsutą,brudną sofę (nienadającą się do spania nawet przez jedną osobę) brak materaca dodatkowego, który miał być przeznaczony dla 5tej osoby. Brak ręczników, pościeli w kompletnej ilości zgodnej z rezerwacją na booking. Skontaktowaliśmy się z JANNET - jedyny dostępny kontakt możliwy przez WhatsApp ze wszystkich podanych w obiekcie z zapytaniem dlaczego umożliwili szybszy check-in pomimo, że apartament nie został wyposażony w niezbędne przybory zgodnie z rezerwacją oraz z prośbą o naprawę/wymianę wspomnianej wcześniej sofy. Mieliśmy czekać na kogoś z obsługi aby sprawdził w czym tkwi problem. Po godzinie od zgłoszenia pojawił się technik oraz pomoc. Według technika sofa była sprawna pomimo,że część z niej była sklejona taśmą naprawczą. Otrzymaliśmy również materac a raczej brudny, duży kawałek pianki o grubości około 4 cm. Kategorycznie nie zgodziliśmy się na taki serwis. Ponowne próby skontaktowania się z przełożoną obsługi nie były proste, przestała odbierać nasze połączenia. Dopiero po kilkunastu próbach dodzwonienia się do JANNET z innych numerów telefonu odebrała z odpowiedzą, że nie ma możliwości wymiany sofy oraz to my nie potrafimy jej prawidłowo rozłożyć, reszta rozmowy przebiegła w nerwowej atmosferze. Całkowity brak szacunku, zrozumienia oraz chęci pomocy. Po zażądaniu przez nas akceptacji na zwrot kosztów ze względu na brak zgodności z rezerwacją uznała, że mają czas na przygotowanie do 3PM. O 3:20PM ponownie pojawiły się osoby z obsługi - tym razem z normalnym materacem oraz kuriozalną sofą przypominającą poduszkę-materac (brudna, poplamiona o niepokojącym zapachu). Wady: Ponownie nie otrzymaliśmy kompletu pościeli oraz ręczników. Po kolejnych 20 minutach znów pojawił się ktoś z obsługi tym razem z dwoma ręcznikami i obrzydliwie brudnym kocem - ponownie niekompletne względem już chyba 5 prośby i informacji o braku zgodności z rezerwacją. Wystosowaliśmy prośbę o dostarczenie odpowiednich rzeczy tym razem z informacją, że chcemy opuścić apartament aby coś zjeść i w końcu odpocząć. Nie wiem co u obsługi oznacza, że wrócą szybko, jednak po kolejnych 30 minutach nikogo nie było.. Napisaliśmy do JANNET z informacją o wyjściu z apartamentu, braku możliwości zastania kogoś w środku co jest równoznaczne z BRAKIEM NASZEJ ZGODY NA WEJŚCIE DO ŚRODKA oraz prośbą o wysłanie zdjęć rzeczy nim je odbierzemy w celu potwierdzenia. Zdjęć nie było, za to po powrocie do apartamentu okazało się, że ktoś w nim był i przyniósł komplet pościeli. Dla niej nasza wiadomość była równoznaczna ze zgodą choć nie powinna. Straciliśmy 3,5 godziny na próbę kontaktu, nieskuteczne rozwiązanie problemu. Byliśmy zmuszeni wykupić dodatkowy apartament od innego właściciela. Opryskliwość, naruszenie granic prywatności, brak zaangażowania i chęci rozwiązania problemu, ogólna niechęć do osoby wynajmującej przez obsługę wyższego szczebla (osoby przynoszące ręcznik czy materac nie rozumieją zbyt dużo i nie mają wpływu na sytuację). Złożyliśmy zażalenie do platformy booking.com oraz prośbę o weryfikację aby kolejne osoby nie musiały przeżywać tego co my. Ze względu na ograniczenia znaków opinia musiała zostać rozdzielona na + i - obiektu mimo, że + nie było żadnych." ~Łukasz
Penthouse Suite @ 66 Floor Gramercy
(w odległości 0.1 km)

Century Spire Makati

Century Spire Makati - standard 0*
1004 Manila, The Century City Century Spire
Dodaj do ulubionychHotel jest w ulubionych
7.6/10
Najtańsza oferta na dzisiaj
${roomType} ${(adultsGt2 ? adults + 'x' : '')} ${(bedsGt2 ? beds + 'x' : '')}
{{if isRestricted}} Brak bezkosztowej anulacji
{{else}} Bezkosztowa anulacja
{{/if}} {{if !breakfastIncluded}} Brak śniadania {{else}} Śniadanie w cenie {{/if}}
${totalPrice}
Rezerwuj

Sprawdź dostępność

Galeria zdjęć (kliknij zdjęcie aby otworzyć galerię)

Century Spire Makati – zdjęcie 1 Century Spire Makati – zdjęcie 2 Century Spire Makati – zdjęcie 3 Century Spire Makati – zdjęcie 4 Century Spire Makati – zdjęcie 5 Century Spire Makati – zdjęcie 6 Century Spire Makati – zdjęcie 7
zamknij
Jak dojechać do hotelu z:

Opis obiektu

Zakwaterowanie

Obiekt Century Spire Makati położony jest w miejscowości Manila i oferuje bezpłatne WiFi, dostęp do krytego basenu oraz centrum fitness, a także widok na miasto. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kompleks handlowy Power Plant – 1,4 km, Centrum handlowe Glorietta – 2,4 km. Wyposażenie każdej opcji zakwaterowania obejmuje klimatyzację oraz telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości przygotowano kuchnię z pełnym wyposażeniem i jadalnią, a także prywatną łazienkę z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz suszarką do włosów. Wyposażenie obejmuje także lodówkę, mikrofalówkę, płytę kuchenną, ekspres do kawy i czajnik. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Greenbelt – 2,4 km, Centrum handlowo-rozrywkowe Bonifacio High Street – 4,2 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Manila, znajduje się 12 km od obiektu Century Spire Makati.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Century Spire Makati o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Goście muszą okazać min. 1 dokument z wymienionych, aby móc zatrzymać się w tym obiekcie: dokument potwierdzający pełne szczepienie na koronawirusa (Covid-19), ważny negatywny test PCR na koronawirusa lub aktualny dokument potwierdzający przechorowanie koronawirusa. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, udogodnienia dla niepełnosprawnych, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, faks / ksero, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, kryty basen (czynny przez cały rok), Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, basen z podgrzewaną wodą, bar przy basenie, leżaki lub krzesełka plażowe, fitness, basen dla dzieci, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu

Sprawdź dostępność

hotele.pl

  • Hotele
  • Bilety lotnicze
  • Wycieczki
  • Rejsy
  • Ubezpieczenia
  • Dla hoteli
  • Dla firm
Hotele.pl
  • O nas
  • Regulamin serwisu
  • Zmiana / anulacja rezerwacji
  • Rezerwacje grupowe
  • Logowanie
  • Ochrona danych
  • Kontakt
Popularne kierunki
  • Hotele w Polsce
  • Hotele na świecie
  • Berlin
  • Praga
  • Paryż
  • Rzym
Gorące oferty miesiąca
  • The Westin
  • Novotel
  • Marriott
  • Radisson
Popularne miasta
  • Warszawa
  • Kraków
  • Wrocław
  • Poznań
  • Gdańsk
  • Sopot
Infolinia
+48 (22) 492​ 77 77
eTravel
Copyright 2000-2025 © eTravel SA & Hotele.pl All Rights Reserved
* - Koszt połączenia zgodnie z cennikiem operatora.
Zamknij

Zaloguj

zapomniałem hasła

Rejestracja

Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in:

  • możliwość szybszego dokonywania rezerwacji,
  • dostęp w pierwszej kolejności do ofert specjalnych i promocji,
  • możliwość przeglądania swoich opinii o hotelach,
  • dostęp do pełnej historii swoich rezerwacji,
  • możliwość wydrukowania faktur VAT
Zarejestruj

Trwa ładowanie...

Schowek