
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Apad@graceresidences nr BGC położony jest w miejscowości Manila i oferuje ogród, bezpłatne WiFi oraz widok na basen. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowo-rozrywkowe Bonifacio High Street – 4 km, Kompleks handlowy Power Plant – 6,9 km. We wszystkich opcjach zakwaterowania zapewniono klimatyzację, część wypoczynkową z telewizorem z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych, kuchnię oraz taras lub balkon z widokiem na miasto i widokiem na góry. Wyposażenie obejmuje również lodówkę, piekarnik, mikrofalówkę i czajnik. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Glorietta – 6,9 km, Centrum handlowe Greenbelt – 7,8 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Manila, znajduje się 8 km od obiektu Apad@graceresidences nr BGC.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do PHP 1500 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
całodobowa recepcja, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, wymiana walut, nurkowanie, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, usługi konsjerża, transfer (bezpłatny), prasa do spodni, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, dostęp dla wózków inwalidzkich, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, depilacja woskiem, makijaż, zabiegi na włosy, manicure, pedicure, strzyżenie, koloryzacja włosów, układanie włosów, zabiegi na ciało, udogodnienia spa, fitness, basen, transfer, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: