
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt 1BR with Balcony @ SMDC North Edsa Grass Residence Quezon City w/ Netflix & Disney + położony jest w miejscowości Manila i oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację, ogród oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Hala sportowo-widowiskowa Smart Araneta Coliseum – 6,9 km, Pałac Malacanang – 11 km. Obiekt zapewnia bankomat. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Shangri-La Plaza ( 11 km). W apartamencie zapewniono 1 sypialnię, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i mikrofalówką, a także 1 łazienkę. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i filipińskim, zawsze chętnie służy pomocą. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe SM Megamall – 12 km, Dzielnica Intramuros – 13 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Manila, znajduje się 23 km od obiektu 1BR with Balcony @ SMDC North Edsa Grass Residence Quezon City w/ Netflix & Disney +.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do PHP 1500 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, pokoje dźwiękoszczelne, faks / ksero, Wi-Fi, pokoje dla alergików, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, parking dla osób niepełnosprawnych, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: