
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Ośrodek La Natura Resort oferuje odkryty basen oraz pokoje z balkonem, z którego roztacza się widok na ogród. We wszystkich pomieszczeniach zapewniono bezpłatne WiFi. Obiekt usytuowany jest 10 minut jazdy od miejscowości Coron i najbliższego publicznego szpitala. Dojazd do słynnych gorących źródeł Maquinit zajmuje 20 minut, a na lotnisko Busuanga-Francisco B. Reyes – 30 minut. Pokoje wyposażone są w wentylator, szafę, telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych oraz moskitierę. W każdym pokoju znajduje się też łazienka z bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz prysznicem z ciepłą wodą. Podczas pobytu Goście mogą zamówić masaż lub wypożyczyć motocykl i wybrać się nim na wycieczkę po okolicy. Za dodatkową opłatą obiekt organizuje transfer, w tym transfer lotniskowy, rejsy po wyspach oraz wyprawy nurkowe. Na miejscu dostępny jest bezpłatny prywatny parking. Restauracja z barem zaprasza na lokalne i tradycyjne dania kuchni włoskiej.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu La Natura Resort o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PHP 1000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą ₱ 800 za osobę za pobyt, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 6 lub więcej lat płacą ₱ 1 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, bar, ogród, taras, transfer lotniskowy, pralnia, usługa prasowania, dostęp do Internetu, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, gry planszowe / puzzle, brodzik, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do badmintona, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, basen, transfer, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: