"Zalety: Super lokalizacja blisko wszystkiego, smaczne jedzenie, znakomita obsługa- zwłaszcza kelnerzy, barmani oraz personel sprzątający.
Wady: Zbyt mała ilość leżaków, mały basen w obiekcie." ~Bartek
"Zalety: Położenie hotelu w samym centrum, ładna zieleń, podgrzewany basen , miła obsługa kucharzy przy posiłkach oraz różnorodność posiłków.
Wady: Ocena Mateusza jaki korzystał z konta koleżanki. Recepcjoniści przy przylocie sami zasugerowali, aby dać im łapówke/ bakszysz za lepszy pokój. Dostali i pokój był lepszy a więc z balkonem (standard bez balkonu), ale za to w takim miejscu hotelu gdzie całą dobę brzęczały jakieś urządzenia. Co utrudniało sen. Byli nieustępliwi, bezczelni nie pomocni. Zbywający klienta przy każdej okazji. Pobyt był przedłużany po oficjalnym pobycie z polskiego biura podróży. Recepcjoniści twierdzili że pokoju w ogóle nie ma wolnych pokoi. Booking pokazał, że są i sprzedał pokój. Przy zapłacie zarządano 30 dolarów więcej - mówiono, że booking ma nieaktualną ofertę i cena jest wyższa. Oczywiście recepcjoniści chcieli dostać tylko gotówkę bez wystawiania żadnego poświadczenia sprzedaży. Podczas mało przyjemnej rozmowy, zażądałem rozmowy telefonicznej z konsultantem booking, ponieważ nie można było zadzwonić tam z telefonu polskiego. Odmówiono tego oraz odmówiono wystawienia szczegółowej faktury na tę kwotę z informacją za ,co jest dopłata. Pytania w kolejnych dniach były zbywane, ponieważ dopłata poszła z konta znajomej. Menadżer także jej odmówił. Recepcjoniści w kolejnych dniach po ostrej rozmowie byli bezczelni, obrażeni i nie pomocni. Ciągle mówili że są zajęci i kazali przychodzić potem w różnych sprawach. Wiele osób ucieka z tego hotelu, bo recepcja kłamie mówiąc, że hotel jest pełny, tym samym sugerując łapówki. Tym samym działają na szkodę firmy." ~Wioletta