
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Nile Cruise 5 Luxor to Aswoan including Tours Monday and Saturday and Thursday położony jest w miejscowości Aḑ Ḑab‘īyah i oferuje wspólny salon, taras oraz bar. Na miejscu zapewniono też bezpłatne WiFi, a Goście mogą podziwiać widok na miasto. Obiekt oferuje widok na morze i widok na góry. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Luxor Train Station ( 1,2 km). W łodzi znajduje się telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Każdego ranka na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu, wegetariańskie lub wegańskie. Personel recepcji posługuje się językiem arabskim, niemieckim, angielskim i hiszpańskim. Na miejscu Goście mogą wybrać się do kasyna lub popływać w krytym basenie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Luxor Museum – 2 km, Colossi of Memnon – 22 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Luksor, znajduje się 10 km od obiektu Nile Cruise 5 Luxor to Aswoan including Tours Monday and Saturday and Thursday. Goście mogą skorzystać z bezpłatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Nile Cruise 5 Luxor to Aswoan including Tours Monday and Saturday and Thursday o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości USD 200 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, kasyno, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, kryty basen (czynny przez cały rok), zespół animatorów, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, automat z napojami, automat z przekąskami, transfer lotniskowy (bezpłatny), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, wieczorne rozrywki, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, bilety transportu publicznego, basen na dachu, basen z widokiem, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, miejsce na ognisko, fotel do masażu, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: