
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Zalety: lokalizacja
Wady: obsługa - każda czynność na recepcji trwa wieczność."
"Zalety: Niewiele
Wady: Bardzo zły hotel porównując z innymi w Punta Cana. Pokoje brzydkie, brudne, ośrodek źle utrzymany. Dostaliśmy pokoj bardzo daleko wody, choć prosiliśmy o wymianę, a miejsca wolne na pewno były, bo plaża była pusta. Glony nie były wystarczająco sprzątane, obsługa nieprzyjemna, jedzenie w bufecie monotonne, restauracja meksykańska to jakiś żart. Zdecydowanie odradzam."
"Zalety: Infrastruktura , zieleń , ogrody, pokój , aktywności , plaża szeroka i sprzątana 😊
Miła obsługa , również na plazy donoszono drinki i napoje
Darmowy test na Coronovirus przy wylocie .
Dania bardzo smaczne i pięknie podane .
Wady: Bardzo słaba aplikacja Melia , gdzie nie zawsze godziny „aktywności” się zgadzały , była tez bardzo nieczytelna , czasami tez nie wszystkie dodatkowe aktywności były na nią naniesione.
Dodatkowy (-) za brak różnorodności w wyżywieniu . Rozumiem , ze z powodu Coronavirus większość restauracji była zamknięta , ale w tej otwartej , a zwłaszcza na poziomie „Level” , nie powinno być to samo menu przez dwa tygodnie . Na dodatek z mała ilością opcji do wyboru .
Kolejny (-) za to, iż w informacji , ze na poziomie „ Level” jest elastyczny check- In o check -out . A to nieprawda . Późny check-Out jak się okazuje jest do godziny 14.00. A potem za każda kolejna godzinę przedłużenia trzeba dopłacić 40$ . Tak wiec jest to nie fair ze strony hotelu , ze od razu nie ma jasnej informacji."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: