
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Pod Věží mieści się w 2 sąsiednich zabytkowych budynkach usytuowanych tuż obok Mostu Karola w praskiej dzielnicy Mala Strana. Obiekt zapewnia pokoje dla niepalących z bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu oraz zestawem do parzenia kawy i herbaty. We wszystkich pokojach znajduje się łazienka. Ich wyposażenie obejmuje telewizor z dostępem do kanałów telewizji satelitarnej oraz minibar. Wielojęzyczny personel recepcji, która mieści się w głównym budynku, jest do dyspozycji Gości przez całą dobę. Z hotelu można dojść do głównych atrakcji turystycznych miasta, takich jak Zamek na Hradczanach, dzielnica żydowska i Rynek Starego Miasta. W pełnej uroku restauracji Pod Věží oraz na jej letnim tarasie serwowane są dania kuchni czeskiej i międzynarodowej. Liczba miejsc parkingowych dostępnych na miejscu jest ograniczona, dlatego konieczna jest rezerwacja. Hotel oferuje również transfer lotniskowy w obie strony.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 20 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 6 do lat 17 płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Dzieci od lat 6 do lat 17 płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Dorośli płacą € 25 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, pole golfowe (w promieniu 3 km), taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, squash, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, bilety transportu publicznego, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, legowisko dla pupila, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Świetna lokalizacja, urokliwy hotel, przytulny i czysciutki pokój. Doskonałe śniadanie. Profesjonalna i miła obsługa. Pomimo tego, że położony jest w samym sercu Pragi jest bardzo cicho."
"Zalety: Klasa na najwyższym poziomie. Personel bardzo pomocny, uśmiechnięty ,wysoka kultura osobista. Polecam wszystkim."
"Zalety: Bardzo dobra lokalizacja,miły, uprzejmy personel, przestronne pokoje, szybkie Wi-Fi , dostępna kawa i herbata w pokoju, smaczne śniadanie."
"Zalety: Bardzo korzystna lokalizacja. Czysto i pachnąco. Profesjonalna obsługa, świetnie posługująca się językiem angielskim. Dobre śniadania. Dostępna winda i parking pod samym wejściem do hotelu, w bardzo dobrej cenie. Hotel na piątkę z plusem,
Wady: W sytuacji niepogody, np. deszczu, chodzenie do odrębnego budynku na śniadania może stanowić drobną niedogodność. Ale cała reszta przykrywa ten mały mankament."
"Zalety: Położenie hotelu idealne, zaraz przy wejściu na Most Karola. Personel przemiły. A posiłki w hotelowej restauracji przepyszne. Serdecznie polecam!
Wady: Nie ma takiej rzeczy."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: