Hotele - Centralny System rezerwacji Online

Wszystkie hotele pod jednym adresem

Kontakt Polski Polski PL English EN
+48 (22) 492​ 77 77
       Strona główna Hotele Czechy Hotele Cesky Krumlov Hotel Grand

Twoje kryteria

Kierunek

Data przyjazdu

Data wyjazdu

Typ pokoju

dowolny

Liczba pokoi

pokoi

Znajdź hotel

PAYBACK +1°P za każde 2 zł

Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK

Zobacz na mapie

Hotele w pobliżu

Hotel Grand ****
(w odległości 0.0 km)
Penzion Mastal ***
(w odległości 0.0 km)
Penzion Maštal ***
(w odległości 0.0 km)
"Zalety: ścisłe centrum Krumlova (na rynku), pyszne, świeże i urozmaicone śniadanie Wady: brak" ~Tomasz
Penzion Thallerův Dům ***
(w odległości 0.0 km)
"Zalety: świetny niepowtarzalny klimat, bardzo dobre śniadania Wady: schody a raczej walizki które trzeba wnieść po nich :)" ~Grzegorz
Pension Mastal
(w odległości 0.0 km)

Hotel Grand

Hotel Grand - standard 4*
38101 Cesky Krumlov, Náměstí Svornosti 3
Dodaj do ulubionychHotel jest w ulubionych
9.0/10 240 opinii
Najtańsza oferta na dzisiaj
${roomType} ${(adultsGt2 ? adults + 'x' : '')} ${(bedsGt2 ? beds + 'x' : '')}
{{if isRestricted}} Brak bezkosztowej anulacji
{{else}} Bezkosztowa anulacja
{{/if}} {{if !breakfastIncluded}} Brak śniadania {{else}} Śniadanie w cenie {{/if}}
${totalPrice}
Rezerwuj

Sprawdź dostępność

Galeria zdjęć (kliknij zdjęcie aby otworzyć galerię)

Hotel Grand – zdjęcie 1 Hotel Grand – zdjęcie 2 Hotel Grand – zdjęcie 3 Hotel Grand – zdjęcie 4 Hotel Grand – zdjęcie 5 Hotel Grand – zdjęcie 6 Hotel Grand – zdjęcie 7
zamknij
Jak dojechać do hotelu z:

Opis obiektu

Zakwaterowanie

Hotel Grand mieści się w historycznym budynku, usytuowanym przy zabytkowym rynku w mieście Český Krumlov, i oferuje zakwaterowanie z bezpłatnym WiFi oraz śniadanie w formie bufetu. Niektóre pokoje zlokalizowane są w aneksie. W hotelowej restauracji Goście mogą delektować się czeskimi specjałami i potrawami kuchni międzynarodowej. Każdego ranka w restauracji serwowane jest śniadanie. Zaledwie kilka minut spacerem dzieli hotel Grand od drugiego pod względem zajmowanej powierzchni kompleksu zamkowego w Czechach. W okolicy można uprawiać turystykę pieszą oraz kajakarstwo.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Grand o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Ze względu na zabytkowy charakter budynku, w hotelu nie ma windy. Goście mogą, w celu pozostawienia bagażu w hotelu, wjechać w godzinach 15:00–10:30 samochodem na teren strefy wyłączonej z ruchu kołowego. Po wyładowaniu bagażu można zaparkować samochód na terenie znajdującym się poza deptakiem.

W przypadku rezerwacji więcej niż 8 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (konieczna jest rezerwacja) w cenie 15 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 7 do lat 17 płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby 6 lub więcej lat płacą € 28 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, pole golfowe (w promieniu 3 km), taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, codzienne sprzątanie, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, plac zabaw, posiłki dla dzieci, parking w garażu, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości

Opinie użytkowników Hotele.pl

9.00/10
27.09.2023
Zobacz szczegóły
Szczegóły

"Zalety: Położenie , śniadania i wygląd pokoju
Wady: Brak możliwości płacenia kartą w restauracji" ~Izabela

6.00/10
02.05.2023
Zobacz szczegóły
Szczegóły

"Zalety: Pomocny personel, świetna lokalizacja.
Wady: Niestety ograniczenia spowodowane dawną architekturą, wąskie korytarze, brak windy, niewielka restauracja (musieliśmy czekać aż zwolni się stolik, by zjesc sniadanie). Panował w niej tłok." ~Magdalena

10.00/10
21.11.2022
Zobacz szczegóły
Szczegóły

"Zalety: polozony w scislym centrum. super sniadanie, bardzo mila i kompetentna obsluga" ~Wojciech

2.00/10
17.11.2022
Zobacz szczegóły
Szczegóły

"Zalety: Ładny, odświeżony hotel na samym rynku, duże pokoje. W pokoju kawa i herbata
Wady: Hotel wprowadził mnie w błąd, co spowodowało brak możliwości wjechania do centrum i zostawienie bagaży. Dodatkowo pani na recepcji powiedziała, że zmniejszenie opłaty za parking można załatwić w informacji turystycznej, a tam powiedziano mi, że to jest po stronie hotelu - co zgadza się z informacjami dostępnymi od miasta. Przez błąd hotelu musiałam iść z bagażami po bruku, a jestem osobą niepełnosprawną. Pani w recepcji obojętna na mój problem związany z mobilością.
Hotel misguided me which caused me walking with my suitcases from parking located far away. I am disabled person, and this trip caused me a lot of pain." ~Paulina

9.00/10
16.10.2022
Zobacz szczegóły
Szczegóły

"Zalety: Czysty i ładny apartament, dobre śniadanie bardzo miły i uczynny personel
Wady: parking 5 minut drogi od hotelu problem z dojazdem samochodem pod hotel-strefa ograniczonego ruchu starego miasta" ~Marek

Pokaż wszystkie opinie
Sprawdź dostępność

hotele.pl

  • Hotele
  • Bilety lotnicze
  • Wycieczki
  • Rejsy
  • Ubezpieczenia
  • Dla hoteli
  • Dla firm
Hotele.pl
  • O nas
  • Regulamin serwisu
  • Zmiana / anulacja rezerwacji
  • Rezerwacje grupowe
  • Logowanie
  • Ochrona danych
  • Kontakt
Popularne kierunki
  • Hotele w Polsce
  • Hotele na świecie
  • Berlin
  • Praga
  • Paryż
  • Rzym
Gorące oferty miesiąca
  • The Westin
  • Novotel
  • Marriott
  • Radisson
Popularne miasta
  • Warszawa
  • Kraków
  • Wrocław
  • Poznań
  • Gdańsk
  • Sopot
Infolinia
+48 (22) 492​ 77 77
eTravel
Copyright 2000-2025 © eTravel SA & Hotele.pl All Rights Reserved
* - Koszt połączenia zgodnie z cennikiem operatora.
Zamknij

Zaloguj

zapomniałem hasła

Rejestracja

Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in:

  • możliwość szybszego dokonywania rezerwacji,
  • dostęp w pierwszej kolejności do ofert specjalnych i promocji,
  • możliwość przeglądania swoich opinii o hotelach,
  • dostęp do pełnej historii swoich rezerwacji,
  • możliwość wydrukowania faktur VAT
Zarejestruj

Trwa ładowanie...

Schowek