
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Usytuowany w samym sercu Podgoricy hotel Ramada Podgorica połączony jest z popularnym centrum handlowym Mall of Montenegro i oferuje stylowe wnętrza ze spa oraz elegancką restauracją na ostatnim piętrze, skąd roztaczają się panoramiczne widoki na okolicę. Każdy z nowocześnie urządzonych pokoi i apartamentów oferuje bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu oraz telewizor LCD z dostępem do kanałów telewizji satelitarnej. Przestronne, luksusowe pokoje i apartamenty w hotelu Ramada Podgorica wyposażone są w indywidualnie regulowaną klimatyzację oraz minibar. W prywatnej łazience znajdują się kapcie i szlafroki. Hotelowa restauracja z oknami sięgającymi od podłogi do sufitu oraz tarasem oferuje piękne widoki na miasto i zaprasza na różnorodne dania kuchni międzynarodowej. W spa do dyspozycji Gości jest sauna, łaźnia parowa, solarium, siłownia oraz masaże. Bujne okolice rzeki Morača znajdują się 15 minut spacerem od hotelu, podobnie jak dzielnica Stara Varoš i promenada Gorica. Ramada by Wyndham Podgorica położony jest zaledwie 15 minut jazdy od międzynarodowego lotniska w Podgoricy. Dojazd tunelem Sozina nad Morze Adriatyckie zajmuje 45 minut, a dotarcie samochodem do ośrodka narciarskiego Kolašin - godzinę.
Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 12 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 13 do lat 15 płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 4 do lat 12 płacą € 15 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, meble ogrodowe, transfer, piesze wycieczki, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Personel bardzo pomocny.
Codzienne sprzątanie. Posiłki bardzo smaczne. Polecam"
"Zalety: Dostaliśmy upgrade pokoju bez dodatkowych opłat. W pokoju czekał na nas talerz z owocami. Z tarasu restauracji śniadaniowej rozciąga się przyjemny widok na okoliczne góry. W dniu wyjazdu opuszczaliśmy hotel wcześnie rano i obsługa przygotowała dla nas lunchboxy (treściwa kanapka, woda, gruszka i brzoskwinia) zamiast śniadania.
Wady: W pokoju nie było korkociągu."
"Zalety: Świetna lokalizacja, bardzo dobre śniadania oraz uprzejmy personel."
"Zalety: fajne wnętrza i jedno z moich ulubionych rozwiązań
z wanną w sypialni, piękny widok z tarasu głównego, wygodny pokój, bardzo wygodne łóżko, miły poczęstunek owocowy w pokoju, pyszne śniadanie, również dla vegan, wegetarian i bezglutenowców
Wady: pieczywo na śniadaniu było bardzo kiepskie"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: