
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Elu Iris położony jest przy plaży Žnjan i oferuje zakwaterowanie z barem, bezpłatnym prywatnym parkingiem, wspólnym salonem i tarasem. Ten trzygwiazdkowy hotel zapewnia usługi konsjerża, punkt informacji turystycznej oraz bezpłatne WiFi. Recepcja jest czynna przez całą dobę. Obiekt oferuje obsługę pokoju. Na miejscu do dyspozycji Gości jest kantor wymiany walut. W łazience znajduje się prysznic, suszarka do włosów i bezpłatny zestaw kosmetyków. Wszystkie opcje zakwaterowania są klimatyzowane i zapewniają sejf oraz telewizor z płaskim ekranem. O poranku serwowane jest śniadanie amerykańskie lub do wyboru z karty. Obiekt jest oddalony o 2,5 km od Pałacu Dioklecjana oraz o 3,1 km od stadionu Park mladeži. Odległość od najbliższego lotniska – portu lotniczego Split – wynosi 14 km. Za dodatkową opłatą obiekt zapewnia transfer lotniskowy.
parking, obsługa pokoju, bar, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, legowisko dla pupila, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, plaża, transfer, happy hour, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: